ЯК ПРАЦЮЄ КОНТАКТ-ЦЕНТР ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРЇАНИ В УМОВАХ КАРАНТИНУ?
Внаслідок запровадження карантинних заходів та зниження соціальної активності українці все частіше вирішують питання дистанційно.
Підтвердженням є робота Контакт-центру Пенсійного фонду України, що працює щодня з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00.
Під час карантину кількість дзвінків суттєво збільшилась. Так, за березень поточного року загальна чисельність додзвонювачів до Контакт-центру склала 47 329 порівняно з 39 299 у попередньому місяці.
Щодня фахівці Контакт-центру консультують понад 2 тисячі громадян.
Найпоширенішими є питання про:
✅ порядок нарахування та виплати пенсій;
✅ порядок проведення перерахунку пенсій;
✅ індексацію пенсій та виплату одноразової грошової допомоги у сумі 1000 грн;
✅ щомісячні компенсаційні виплати пенсіонерам старше 80 років;
✅ використання вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду;
✅ отримання довідок;
✅ електронну трудову книжку.
Працівники Контакт-центру Фонду надають компетентні відповіді та консультації додзвонювачам, зокрема, щодо можливості вирішення більшості питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послу portal.pfu.gov.ua.💻
Довіряйте лише офіційній інформації з перевірених джерел!
🔰Бережіть себе – збережете Україну!