ЗМІНИЛАСЬ АДРЕСА ЧИ ВИПЛАТНІ РЕКВІЗИТИ? ПОВІДОМТЕ ПРО ЦЕ ДИСТАНЦІЙНО!
Повідомити про зміну адреси проживання або банківських реквізитів для безперебійного отримання пенсій клієнти Пенсійного фонду Сумщини можуть без візитів до його установ.
У цьому допоможе вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду.
Увійти на нього можна за ЕЦП, або за номером телефону чи банківської карти.
В Особистому кабінеті вебпорталу, в меню ліворуч “Щодо пенсійного забезпечення”, оберіть пункт “Внесення змін до пенсійної справи”, а потім — пункт “Заява на зміну виплатних реквізитів (у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання)”.
Далі потрібно заповнити поля форми заяви та завантажити до неї скан-копії необхідних документів, сформувати заяву і завірити її електронним підписом. Заява автоматично надійде до Пенсійного фонду.
Користуйтесь вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду, не виходячи з дому — захистіть себе від COVID-19!