ЯК ЗВЕРНУТИСЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ СУМЩИНИ?
Щоб спілкування з Пенсійним фондом Сумщини було для його клієнтів максимально безпечним, зручним і водночас результативним, пропонуємо такі варіанти комунікації з пенсійниками:
Зателефонувати на “гарячі лінії”. Фахівці дадуть відповіді на всі Ваші питання, ознайомлять із сучасними пенсійними сервісами, допоможуть зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду.
Залишити документи в спеціально облаштованих боксах, розміщених на вході до сервісних центрів Пенсійного фонду Сумщини.
Отримувати пенсійні послуги на вебпорталі Пенсійного фонду, або у мобільному додатку.
Дізнаватися про останні новини у сфері пенсійного забезпечення, підписавшись на сторінку Пенсійного фонду Сумщини у facebook або на сайті, а також на каналі в YouTube.
Обираючи безпечні (дистанційні) канали взаємодії з Пенсійним фондом Сумщини, Ви зможете отримати кваліфіковану допомогу з пенсійних питань, так само, як і при особистому візиті до установ Фонду. Однак при цьому Ви не наражатимете себе на небезпеку захворіти COVID-19.
Бережіть себе та своїх близьких! Міцного здоров’я!