Пропустити навігацію

“ГАРЯЧІ” ЛІНІЇ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ СУМЩИНИ: БЕЗПЕКА В ПРІОРИТЕТІ

У період COVID-19 клієнти Пенсійного фонду Сумщини переходять на дистанційний формат обслуговування. Такий формат дозволяє отримувати якісний пенсійний сервіс без ризику захворіти на COVID-19.

Одним із ефективних каналів комунікації є телефони “гарячих” ліній Фонду.

За цими телефонами фахівці Фонду нададуть компетентні відповіді на Ваші питання, а також допоможуть зорієнтуватися у сучасних пенсійних онлайн-сервісах, користування якими значно спрощує взаємодію з Пенсійним фондом.

З початку карантину кількість дзвінків на “гарячі” лінії Пенсійного фонду Сумщини склала 24028. Найбільше дзвінків надійшло до Центрального (5913), Конотопського (2784) та Шосткинського (1805) відділів обслуговування громадян.

Найчастіше клієнти Пенсійного фонду Сумщини звертаються на “гарячі” лінії з питаннями щодо призначення/перерахунку пенсій, сплати страхових внесків, виплати допомоги на поховання, розміру пенсійних виплат тощо.

❗️Переконливо просимо звертатися до пенсійників за телефонами “гарячих” ліній літніх людей, котрі перебувають в зоні підвищеного ризику захворювання на COVID-19.

Бережіть себе та своїх близьких! Міцного здоров’я!

foto 1 - “ГАРЯЧІ” ЛІНІЇ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ СУМЩИНИ: БЕЗПЕКА В ПРІОРИТЕТІ

background Layer 1