ЗАМІНА ПАСПОРТА НА ID-КАРТКУ: ЩО ВАРТО ЗНАТИ КЛІЄНТАМ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ?
Уряд підтримав повну відмову від паспортів старого зразка в Україні. Паспорти у формі книжечки будуть замінені на ID-картки. Коли громадянину потрібно буде вклеювати наступне фото у паспорті, замість паперового паспорта він отримає пластикову карту.
ID-картка є документом, що посвідчує особу громадянина України. Вона містить електронний чіп, який не можливо скопіювати, відповідно — не можливо підробити і ID-документ.
На чіп ID-картки можна внести кваліфікований електронний підпис (КЕП), який дозволяє ідентифікувати людину в різних державних онлайн-сервісах для отримання електронних послуг. Термін дії КЕП для користувача ID-картки — 2 роки з подальшим безкоштовним продовженням терміну.
КЕП (раніше — ЕЦП) дає змогу безпечно і безконтактно користуватися пенсійними сервісами на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду, це і призначення пенсії по події — “е-пенсії”, отримання довідок форми ОК-5, ОК-7, витягу з Реєстру застрахованих осіб, завантаження скан-копій трудової книжки, прогнозний розрахунок майбутньої пенсії тощо.
Звертаємо Вашу увагу!
При зміні паперового паспорта на ID-картку потрібно буде оновити дані у Реєстрі застрахованих осіб та своїй пенсійній справі. Нові дані необхідно подати до Пенсійного фонду.
Як зробити це безпечно, без візитів до його установ, дізнайтесь за посиланням:
для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб .
для внесення змін до пенсійної справи .
Для зручності клієнтів Пенсійний фонд Сумщини буде використовувати зчитувачі інформації на ID.