“ГАРЯЧІ” ЛІНІЇ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ СУМЩИНИ: БЕЗПЕКА ДЛЯ КЛІЄНТІВ
Через небезпеку COVID-19 клієнти Пенсійного фонду Сумщини все частіше обирають дистанційний формат обслуговування. Залишаючись вдома, не відвідуючи громадських місць, отримуючи пенсійні послуги безконтактно, вони тим самим уникають ризику захворювання.
Одним із безпечних каналів комунікації з Пенсійним фондом Сумщини є телефони “гарячих” ліній .
За цими телефонами фахівці Фонду нададуть компетентні відповіді на Ваші питання, а також допоможуть зорієнтуватися у сучасних пенсійних онлайн-сервісах, користування якими значно спрощує взаємодію з Пенсійним фондом.
З початку карантину кількість дзвінків на “гарячі” лінії Пенсійного фонду Сумщини склала 27596. Найбільше дзвінків надійшло до Центрального (7016), Конотопського (3153) та Шосткинського (2053) відділів обслуговування громадян.
Найчастіше клієнти Пенсійного фонду Сумщини звертаються на “гарячі” лінії з питаннями щодо призначення/перерахунку пенсій, сплати страхових внесків, виплати допомоги на поховання, розміру пенсійних виплат тощо.
‼️Переконливо просимо звертатися до пенсійників за телефонами “гарячих” ліній літніх людей, котрі перебувають в зоні підвищеного ризику захворювання на COVID-19.
Бережіть себе та своїх близьких! Міцного здоров’я!