Пропустити навігацію

ВЗАЄМОДІЯ З ПЕНСІЙНИМ ФОНДОМ СУМЩИНИ В ПЕРІОД КАРАНТИНУ

Щоб зробити спілкування з Пенсійним фондом Сумщини для клієнтів максимально безпечним і зручним, радимо скористатися такими каналами комунікації з пенсійниками:

зателефонувати на “гарячі лінії” Ви отримаєте відповіді на всі Ваші питання, а також дізнаєтесь, як користуватися сучасними пенсійними сервісами: https://cutt.ly/dd9zFMu.

надіслати звернення на адресу: 40009, м. Суми, вул. Пушкіна, 1, або на електронну адресу: info@sm.pfu.gov.ua.

залишити документи в спеціально облаштованих боксах, розміщених на вході до сервісних центрів Пенсійного фонду Сумщини.

отримувати пенсійні послуги на вебпорталі Пенсійного фонду або у мобільному додатку.

Обираючи безпечні (дистанційні) канали взаємодії з Пенсійним фондом Сумщини, Ви зможете отримати кваліфіковану допомогу з пенсійних питань, так само, як і при особистому візиті до установ Фонду. Однак при цьому Ви не наражатимете себе на небезпеку захворіти COVID-19.

Бережіть себе та своїх близьких! Міцного здоров’я!

#МИПРАЦЮЄМОДЛЯВАСВИЗАЛИШАЙТЕСЬВДОМАДЛЯНАС

kanaly - ВЗАЄМОДІЯ З ПЕНСІЙНИМ ФОНДОМ СУМЩИНИ В ПЕРІОД КАРАНТИНУ
 
 
 
 
 
background Layer 1