Пропустити навігацію

ЯК ЗМІНИТИ ДАНІ В РЕЄСТРІ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ?

Реєстр застрахованих осіб – це унікальний автоматизований банк даних. Він створений для єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають соціальному страхуванню. Від точності даних у ньому залежить, як будуть реалізовуватися Ваші соціальні гарантії.

Дані з Реєстру застрахованих осіб доступні на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду:  Перевірити їх можна, увійшовши на вебпортал за ЕЦП або номером телефону чи банківської карти.

У разі виявлення некоректних відомостей у Реєстрі, в Особистому кабінеті вебпорталу, в розділі “Комунікації з ПФУ”, потрібно заповнити «Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб» та завантажити до неї перелік сканованих документів, що підтверджують внесення/зміни/уточнення даних.

На вебпорталі Ви зможете побачити такі дані з Реєстру застрахованих осіб:
 анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);
 адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);
 дані паспорта (серія; номер; дата видачі; ким виданий);
 дані страхового свідоцтва (номер; дата видачі; ким видане);
 дані електронного пенсійного посвідчення (номер; дата видачі; ким видане);
 дані про перетин кордону зони АТО – для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО та дата перетину кордону зони АТО);
 дані про заробітну плату особи – інформація надається по роках у розрізі страхувальників. За кожний рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії;
 дані про страховий стаж особи – надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески; інформація надається по всіх роках та місяцях роботи особи.

reyestr - ЯК ЗМІНИТИ ДАНІ В РЕЄСТРІ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ?
 
 
 
 
 
 
background Layer 1