Пропустити навігацію

БЕЗПЕЧНЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

Якщо Ви бажаєте подати звернення до Пенсійного фонду Сумщини, уникаючи ризику захворювання на COVID-19, скористайтесь вебпорталом електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua.

Тут Ви зможете отримувати пенсійні послуги безпечно, не виходячи з дому, 24/7.

Щоб подати звернення до Пенсійного фонду дистанційно, потрібно:

1. Увійти в особистий кабінет вебпорталу за ЕЦП  або номером телефону чи банківської картки.

2. У меню ліворуч «Комунікації з ПФУ» особистого кабінету – натиснути пункт «Звернення» та заповнити анкету, що з’явиться після цього.

3. У розділі анкети – обрати тип звернення (клопотання, пропозиція, питання, скарга), а також зазначити тип особи, орган ПФУ, до якого призначено звернення, дату і зміст звернення, вказати спосіб надання відповіді (поштою, факсом, e-mail), додати файл.

Стан оброблення звернення можна переглянути у розділі «Мої звернення» меню ліворуч. Якщо в цьому розділі одразу не буде звернення, натисніть на пункт «Оновити» у верхньому куті праворуч.

! Нагадаємо, Ви можете звернутися до Пенсійного фонду Сумщини за такими каналами комунікації.

Користуйтеся пенсійними онлайн-сервісами, бережіть себе і своїх близьких! Міцного здоров’я!

Bezpechne zvernennya do PF - БЕЗПЕЧНЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

background Layer 1