ЕЛЕКТРОННА ПЕНСІЙНА СПРАВА ТА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НЕЇ
Пенсіонери можуть переглянути дані зі своєї пенсійної справи та внести до неї зміни, не відвідуючи установ Пенсійного фонду. Така можливість існує на вебпорталі Пенсійного фонду: portal.pfu.gov.ua.
Як переглянути відомості з пенсійної справи?
1. Увійти в особистий кабінет вебпорталу за ЕЦП або номером телефону чи банківської картки.
2. В особистому кабінеті, в меню ліворуч обрати розділ “Моя пенсія”. Тут міститься інформація про:
– вид пенсії;
– строк, на який її призначено;
– загальну суму призначеної пенсії та суму останньої виплати;
– дати останньої та наступної виплати.
Також Ви можете побачити складові Вашої пенсійної справи, утримання (у разі наявності), у який спосіб виплачується пенсія.
Як внести зміни до пенсійної справи?
На вебпорталі Пенсійного фонду, не виходячи з дому, Ви можете подати:
– заяву про зміну способу виплати пенсії;
– заяву на зміну виплатних реквізитів;
– заяву на виділення долі в пенсії у зв’язку з втратою годувальника;
– заяву на поновлення виплати;
– заяву про зміну стану перебування в закладах держзабезпечення;
– заяву на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні;
– заяву про зміну особистих даних пенсіонера;
– запит електронної пенсійної справи.
Для внесення змін до пенсійної справи потрібно виконати такі кроки:
1. Завчасно підготувати скани документів, що свідчитимуть про внесення/зміну/уточнення даних.
2. В особистому кабінеті вебпорталу, в меню ліворуч обрати пункт “Внесення змін до пенсійної справи”.
3. Обрати заяву, яку Ви бажаєте подати, заповнити відповідну анкету та завантажити до неї скани документів, зазначених вище.
4. Сформувати заяву. Стан оброблення Ваших звернень до Пенсійного фонду Ви можете переглянути в розділі “Мої звернення”. Якщо інформація не відображається, натисніть “Оновити” (функція у верхньому правому куті).
Користуйтесь сучасними пенсійними сервісами! Убезпечте себе від ризику захворювання на COVID!
Міцного здоров’я!