Пропустити навігацію

РІШЕННЯ колегії від 23 квітня 2020 року № 2

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ

КОЛЕГІЯ

ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

23.04.2020

м. Суми

2

     
Про підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області у І кварталі 2020 року  

Заслухавши доповіді заступника начальника головного управління Демченко Н.І. про підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області у І кварталі 2020 року, головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції Кулібаби Ю.Б. про виконання вимог антикорупційного законодавства в органах Пенсійного фонду Сумської області, начальника фінансово-економічного управління Лисенко Л.Г. про бюджет головного управління Пенсійного фонду України Сумської області на 2020 рік колегія відмічає, що діяльність головного управління спрямовується на забезпеченні стандартів функціонування та надання послуг в залах обслуговування громадян, передбачених Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1, реалізації завдань Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.09.2016 № 672-р, реалізацію державної антикорупційної політики та на виконання нормативно-правових актів, прийнятих у зв’язку з карантинними обмеженнями.

Враховуючи зазначене,

ВИРІШИЛИ:

  1. Інформацію заступника начальника головного управління (Демченко Н.І.), головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції (Кулібаба Ю.Б.), начальника фінансово-економічного управління (Лисенко Л.Г.) взяти до відома.

  1. Начальнику управління обслуговування громадян (Майковська В.І.), начальникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) забезпечити:

  1. організацію роботи сервісних центрів в умовах карантинних обмежень з дотриманням нормативно-правових актів щодо протидії поширення COVID-19 та рекомендацій МОЗ;

2) виконання відповідних рейтингових показників структурних підрозділів головного управління.

  1. Начальнику управління обслуговування громадян (Майковська В.І.) у термін до 01 червня 2020 року забезпечити:

  1. впорядкування обліку наданих послуг у відділах обслуговування громадян (сервісних центрах);

  2. проведення технічних навчань із працівниками щодо роботи в програмному комплексі підсистеми “Звернення” ІКІС ПФУ;

  3. надання працівникам методичних рекомендацій та роз’яснювальних матеріалів.

  1. Начальнику управління обслуговування громадян (Майковська В.І.), начальникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів), начальнику відділу організаційно-інформаційної роботи (Король Ю.В.) забезпечити проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо переваг користування електронними сервісами Пенсійного фонду.

  1. Начальнику відділу організаційно-інформаційної роботи (Король Ю.В.) забезпечити інформування громадян про дистанційні канали комунікації з органами Пенсійного фонду Сумщини.

  1. Начальнику управління застосування пенсійного законодавства (Кузнецова Т.Г.) забезпечити оперативне опрацювання кандидатів на індивідуально-масовий перерахунок у зв’язку зі змінами у законодавстві з 01.05.2020.

  1. Начальнику управління застосування пенсійного законодавства (Кузнецова Т.Г.), начальнику відділу з ретроконверсії (Кузьменко Т.В.) забезпечити вжиття додаткових заходів для виконання доведеного плану оцифрування пенсійних справ.

  1. Начальнику управління застосування пенсійного законодавства (Кузнецова Т.Г.), начальнику відділу з питань призначення пенсій (Гонтаренко Л.І.) забезпечити опрацювання результатів перевірок, проведених органами соцзахисту та відділом контролю за додержанням законодавства з питань пенсійного забезпечення управління застосування пенсійного законодавства головного управління, здійснення аналізу причин порушень, що їх зумовили, та вжиття заходів, які сприятимуть попередженню їх виникнення.

9. Начальнику управління з питань виплати пенсій (Нагорна О.Б.), начальникам відділів з питань виплати пенсій №1- №7, начальнику відділу з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (Майфат М.А.) забезпечити:

1) своєчасну і якісну підготовку документів для виплати пенсій та надання їх до виплатних установ;

2) активізацію роботи та посилення контролю за своєчасністю та повнотою повернення і стягнення зайво виплачених коштів;

3) посилення контролю за повнотою та своєчасністю опрацювання даних про смерть пенсіонерів та інформації про недійсні паспортні документи;

3) посилення контролю за повнотою та своєчасністю внесення інформації до Реєстру судових рішень, виконання яких здійснюється за окремою бюджетною програмою.

10. Начальнику управління з питань виплати пенсій (Нагорна О.Б.), начальникам відділів з питань виплати пенсій №1-№7 забезпечити включення в документи для виплати пенсії нарахованої суми пенсії не пізніше одного місяця з дня прийняття рішення про призначення, перерахунок, переведення з одного виду пенсії на інший, поновлення виплати пенсії.

11. Начальнику фінансово-економічного управління (Лисенко Л.Г.), начальнику управління адміністративного забезпечення (Горевий А.В.), начальнику управління обслуговування громадян (Майковська В.І.):

1) визначити пріоритетні напрямки роботи та посилити внутрішній контроль з метою забезпечення виконання завдань та цілей головного управління;

2) забезпечити реалізацію заходів, спрямованих на поліпшення якості обслуговування громадян, вдосконалення системи управління державним майном та використанням коштів на проведення адміністративних витрат.

12. Начальнику фінансово-економічного управління (Лисенко Л.Г.) забезпечити дотримання нормативно-правових актів при веденні бухгалтерського обліку основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, незавершених капітальних інвестицій, майна, що перебуває в оренді, організації проведення інвентаризації та оформлення її результатів.

13. Начальнику управління адміністративного забезпечення (Горевий А.В.):

1) у термін до 01 червня 2020 року за результатами обстеження приміщень визначитись щодо зменшення орендованих площ, передачі вивільнених площ у власних приміщеннях в оренду або у державну чи комунальну власність, вжити необхідних організаційних заходів;

2) у термін до 01 червня 2020 року забезпечити обстеження необоротних активів, насамперед, автотранспортних засобів, які не використовуються внаслідок фізичного та морального зносу.

14. Начальнику управління з питань виплати пенсій (Нагорна О.Б.), начальнику фінансово-економічного управління (Лисенко Л.Г.), начальнику юридичного управління (Молодцова Ю.С.) забезпечити повний достовірний облік переплат пенсій та вжиття відповідних заходів для їх відшкодування.

15. Начальнику фінансово-економічного управління (Лисенко Л.Г.) забезпечити контроль за станом розрахунків з бюджетом Пенсійного фонду комунальних підприємств, бюджетних установ та ініціювання пропозицій до органів місцевої влади включення до місцевих бюджетів коштів для своєчасної сплати поточних платежів та заборгованості до бюджету Пенсійного фонду.

16. Начальнику управління адміністративного забезпечення (Горевий А.В.), начальнику фінансово-економічного управління (Лисенко Л.Г.) забезпечити дотримання порядку взаємодії між фінансово-економічним управлінням і управлінням адміністративного забезпечення щодо своєчасного та в повному обсязі надання документів для оплати комунальних послуг та енергоносіїв з метою недопущення дебіторської й кредиторської заборгованості.

17. Начальнику юридичного управління (Молодцова Ю.С.) забезпечити:

1) посилення контролю за своєчасним та якісним супроводженням справ у судах, у яких органи Пенсійного фонду України є стороною або третьою особою;

2) ініціювання скорочення тривалості судових процедур банкрутства боржників Фонду, недопущення безпідставного їх продовження; вжиття важелів впливу до арбітражних керуючих для прискорення завершення процедур банкрутства боржників, строк ліквідаційних процедур яких перевищив, визначений законом чи судом термін;

3) актуалізацію порядку організації договірної роботи в головному управлінні, з метою встановлення єдиного загального порядку здійснення (планування, організації та проведення) закупівель товарів, робіт і послуг, замовником яких є головне управління;

4) підготовку листів головам районних державних адміністрацій, з метою інформування про юридичних осіб, які мають або допустили заборгованість з платежів, які адмініструються органами Пенсійного фонду України, та вжиття необхідних заходів з погашення заборгованості та недопущення її зростання у подальшому.

18. Начальнику управління інформаційних систем та електронних реєстрів (Хоменко В.О.) забезпечити:

1) безперебійну роботу в головному управлінні всіх складових інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України;

2) здійснення контролю за додержанням вимог законодавства про доступ до інформаційних ресурсів ІТС в головному управлінні Фонду області шляхом проведення контрольних заходів щодо здійснення ідентифікованого доступу до інформаційних ресурсів;

3) здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо формування, накопичення та використання даних Реєстру застрахованих осіб;

4) здійснення аналізу результатів моніторингу відомостей Реєстру застрахованих осіб щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю для подальшого інформування органів Державної служби України з питань праці та Державної податкової служби України про виявлені ознаки порушення законодавства про працю.

19. Начальнику відділу проходження держаної служби (Куриленко Л.В.), керівникам структурних підрозділів забезпечити організацію розподілу роботи фахівців Фонду Сумщини дистанційно та в межах установи.

20. Головному спеціалісту з питань запобігання та виявлення корупції (Кулібаба Ю.Б.) забезпечити:

1) контроль за виконанням державними службовцями головного управління ст. 45 Закону України «Про запобігання корупції» під час проведення чергового етапу електронного декларування;

2) своєчасне повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання декларацій у разі виявлення таких фактів.

21. Керівникам структурних підрозділів забезпечити:

1) 100% використання днів відпусток за минулі періоди;

2) неухильне виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції»;

3) удосконалення механізмів внутрішнього контролю за окремими напрямами діяльності органів Пенсійного фонду України в Сумській області, які сприятимуть запобіганню корупційним та пов’язаним з корупцією правопорушенням;

4) вжиття заходів щодо недопущення конфлікту інтересів в діяльності працівників органів Пенсійного фонду України в Сумській області та своєчасне його врегулювання.

Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

Голова колегії                                                                                         Т. ЗЛЕНКО

Секретар колегії                                                                                       Ю. КОРОЛЬ

background Layer 1