РЕЄСТР ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ: ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ
Що таке Реєстр застрахованих осіб (РЗО)?
Реєстр застрахованих осіб – це унікальний автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.
Як отримати відомості з РЗО безпечно, без візитів до установ Пенсійного фонду?
На вебпорталі Пенсійного фонду portal.pfu.gov.ua.
Які дані з РЗО можна переглянути на вебпорталі?
анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);
адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);
дані паспорта (серія; номер; дата видачі; ким виданий);
дані страхового свідоцтва (номер; дата видачі; ким видане);
дані електронного пенсійного посвідчення (номер; дата видачі; ким видане);
дані про перетин кордону зони АТО – для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО та дата перетину кордону зони АТО);
дані про заробітну плату особи – інформація надається по роках у розрізі страхувальників. За кожний рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії;
дані про страховий стаж особи – надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески; інформація надається по всіх роках та місяцях роботи особи.
Як отримати витяг з РЗО?
Увійти в особистий кабінет вебпорталу Пенсійного фонду за ЕЦП або за номером телефону чи банківської карти.
У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.
Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” — “Витяг з РЗО”. Відправити до ПФУ.
Відповідь на звернення Ви отримаєте у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету вебпорталу).
Як завантажити витяг з РЗО на комп’ютер чи мобільний пристрій?
У меню ліворуч особистого кабінету увійти у розділ “Мої документи”. У ньому — обрати потрібний документ (витяг з РЗО), а потім натиснути “Зберегти образ документу”.
Які дані містить витяг з РЗО?
статус застрахованої особи;
статус отримувача страхової виплати;
інші статуси;
дані про набутий страховий стаж застрахованої особи;
відомості про страхувальників;
відомості про період трудових відносин;
відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до ст. 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;
дані пенсійної справи;
відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Що робити у разі виявлення некоректних відомостей на вебпорталі?
У разі виявлення некоректних відомостей у РЗО, в особистому кабінеті вебпорталу, в розділі “Комунікації з ПФУ”, потрібно заповнити «Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб» та завантажити до неї перелік сканованих документів, що підтверджують внесення/зміни/уточнення даних.
Користуйтеся пенсійними онлайн-сервісами, бережіть себе і своїх близьких! Міцного здоров’я!