ДИСТАНЦІЙНЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
Використання засобів індивідуального захисту (масок та респіраторів) у громадських місцях та уникнення місць скупчення людей — це ті прості речі, які може зробити кожен із нас для збереження свого здоров’я і здоров’я близьких. Зараз важливо мінімізувати соціальні контакти. Тому пропонуємо вам звертатися до Пенсійного фонду Сумщини безпечно.
Скористайтесь для цього вебпорталом Пенсійного фонду. Тут Ви зможете отримувати пенсійні послуги, не виходячи з дому, 24/7.
Щоб подати звернення до Пенсійного фонду дистанційно, потрібно:
1. Увійти в особистий кабінет вебпорталу за ЕЦП або за номером телефону чи банківської карти.
2. У меню ліворуч «Комунікації з ПФУ» – натиснути пункт «Звернення» та заповнити анкету, що з’явиться після цього.
3. У розділі анкети – обрати тип звернення (клопотання, пропозиція, питання, скарга), зазначити тип особи, орган ПФУ, до якого призначено звернення, дату і зміст звернення, вказати спосіб надання відповіді (поштою, факсом, e-mail), додати файл.
Стан оброблення звернення можна переглянути у розділі «Мої звернення» меню ліворуч особистого кабінету. Якщо в цьому розділі одразу не буде звернення, натисніть на пункт «Оновити» у верхньому куті праворуч.
Також ви можете звернутися до Пенсійного фонду Сумщини за різними каналами комунікації.
Користуйтеся пенсійними онлайн-сервісами.
Бережіть себе і своїх близьких! Міцного здоров’я!