Пропустити навігацію

“ГАРЯЧІ ЛІНІЇ” ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ СУМЩИНИ: ПОДБАЙТЕ ПРО СВОЮ БЕЗПЕКУ!

За складної ситуації з COVID-19 все більше клієнтів Пенсійного фонду Сумщини обирають дистанційний формат обслуговування, завдяки якому можна отримати якісний і, головне, безпечний пенсійний сервіс. Таким форматом є і звернення до пенсійників області за телефонами “гарячих ліній”.

У телефонному режимі ви отримаєте компетентні відповіді фахівців Фонду на ваші питання, а також дізнаєтесь про сучасні пенсійні сервіси, користування якими значно спрощує взаємодію з Пенсійним фондом.

З початку карантину кількість дзвінків на “гарячі лінії” Пенсійного фонду Сумщини склала 37883. Найбільше дзвінків надійшло до Центрального (10351), Конотопського (4057) та Шосткинського (2750) відділів обслуговування громадян.

Зазвичай клієнти Пенсійного фонду Сумщини звертаються на “гарячі лінії” з питаннями щодо призначення/перерахунку пенсій, сплати страхових внесків, виплати допомоги на поховання, розміру пенсійних виплат тощо.
Переконливо просимо звертатися до пенсійників за телефонами “гарячих ліній” літніх людей, котрі перебувають в зоні підвищеного ризику захворювання на COVID-19.

Бережіть себе та своїх близьких! Міцного здоров’я!

liniyi - “ГАРЯЧІ ЛІНІЇ” ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ СУМЩИНИ: ПОДБАЙТЕ ПРО СВОЮ БЕЗПЕКУ!

background Layer 1