Пропустити навігацію

ТЕЛЕФОНУЙТЕ НА “ГАРЯЧІ ЛІНІЇ”! УБЕЗПЕЧТЕ СЕБЕ ВІД COVID-19!

Через стабільно складну ситуацію з COVID-19 все більше клієнтів Пенсійного фонду Сумщини обирають дистанційний формат обслуговування.

БЕЗПЕЧНИМ форматом є і звернення до пенсійників області за телефонами “гарячих ліній”.

За телефонами “гарячих ліній” ви, так само як і на особистому прийомі, отримаєте відповіді на питання, що цікавлять вас, та фахову консультацію. Пенсійники нададуть покрокові інструкції з користування вебпорталом Пенсійного фонду, що значно заощадить ваш час в отриманні пенсійних послуг та, головне, убезпечить від ризиків інфікування на COVID-19.

З початку карантину кількість дзвінків на “гарячі лінії” Пенсійного фонду Сумщини склала 41356. Найбільше дзвінків надійшло до Центрального (11410), Конотопського (4284) та Шосткинського (2962) відділів обслуговування громадян.

Призначення/перерахунок пенсій, сплата страхових внесків, виплата допомоги на поховання, розмір пенсійних виплат — саме з такими питаннями клієнти Пенсійного фонду Сумщини частіше за все звертаються на “гарячі лінії”.

Також до вашої уваги існують різні альтернативні канали комунікації з ПФУ.

171 - ТЕЛЕФОНУЙТЕ НА “ГАРЯЧІ ЛІНІЇ”!  УБЕЗПЕЧТЕ СЕБЕ ВІД COVID-19!

background Layer 1