Пропустити навігацію

ЯК ВІДНОВИТИ ПІЛЬГОВИЙ СТАЖ У РАЗІ ЛІКВІДАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

У разі ліквідації підприємства без визначення правонаступника для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, для окремих категорій працівників є можливість підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу. Для цього необхідно звернутись до установи Пенсійного фонду України за місцем проживання та подати заяву, яка буде розглянута Комісією з питань підтвердження періодів роботи на посадах.

 Які документи для цього потрібні:
       заява про підтвердження стажу роботи;
      документи, видані архівними установами, а саме:
довідку про заробітну плату (за весь період пільгової роботи);
копії документів про проведення атестації робочих місць (у разі її проведення);
копії документів про переведення на іншу роботу, на роботу з неповним робочим днем, про надання відпусток без збереження заробітної плати (в разі відсутності – довідку про їх відсутність);
     та інші документи, які можуть підтвердити виконання робіт, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах.

Працівникам ліквідованих підприємств не потрібно чекати досягнення пенсійного віку. Звернутися за підтвердженням пільгового стажу на комісію можна вже сьогодні!

У 2020 році на Сумщини відновлено пільговий стаж з ліквідованих підприємств 192 особам.

#МИПРАЦЮЄМОДЛЯВАСВИЗАЛИШАЙТЕСЬВДОМАДЛЯНАС

VIDNOVLENNYA - ЯК ВІДНОВИТИ ПІЛЬГОВИЙ СТАЖ У РАЗІ ЛІКВІДАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

background Layer 1