Пропустити навігацію

ЯКІСНИЙ СЕРВІС – ПЕРШОЧЕРГОВИЙ ПРІОРИТЕТ

Головне очікування клієнтів від звернення до Пенсійного фонду – це оперативне та професійне вирішення їхніх потреб.
Проведення онлайн навчань спеціалістів відділів обслуговування громадян відбувається на постійній основі та має на меті забезпечення якісного, комфортного та безпечного сервісу для клієнтів.
На черговому навчанні акцентували увагу на питаннях неухильного дотримання стандартів обслуговування громадян та актуальності і перевагах цифровізації послуг Пенсійного фонду. Зокрема на – ПРИЗНАЧЕННІ ПЕНСІЇ ПО ПОДІЇ – «Е-ПЕНСІЯ». Цей сервіс дає можливість призначити пенсію автоматично після досягнення пенсійного віку.
Спікером заходу стала Альона ЗАСТАВЕНКО – заступник начальника управління обслуговування громадян.
Долучайтесь до сучасних сервісів Пенсійного фонду  – це безпечно, швидко і зручно!
background Layer 1