Пропустити навігацію

СУЧАСНИЙ ПОМІЧНИК РОБОТОДАВЦЯ ВІД ПФУ

На вебпорталі Пенсійного фонду України  функціонує зручний формат отримання корисної інформації – електронний «Кабінет страхувальника» (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо:
стану сплати ЄСВ;
інформації про заборгованість підприємства по ЄСВ;
переліку застрахованих осіб, у яких не зарахований страховий стаж;
стану подання звітів по сплаті ЄСВ;
рекомендації усунення неточностей у звітах по сплаті ЄСВ;
розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника тощо.

Роботодавець може швидко отримати різноманітні довідки. Для цього потрібно:
1. Зайти на вебпортал електронних послуг Фонду з використанням КЕП.
2. У розділі «Комунікації з ПФУ» вибрати пункт «Запит на отримання електронних документів». Заповнити усі обов’язкові поля, а дані роботодавця при цьому будуть заповнені автоматично.
3. Натиснути кнопку «Відправити до ПФУ».

Після обробки звернення надходить документ у вигляді pdf-довідки, достовірність якої підтверджується спеціальним QR-кодом . Стан розгляду звернення можна переглянути у пункті «Статус звернення» розділу «Звернення».

Також роботодавець має можливість надати відомості про трудову діяльність працівника через вебпортал у вигляді скан-копій, з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником КЕП. При цьому також необхідно надати скановану копію згоди на обробку даних працівника. З перевагами електронної трудової книжки можна ознайомитись тут https://cutt.ly/ekosPGb.

Переваги вебпорталу Пенсійного фонду оцінили вже 86% роботодавців Сумщини.

Користуйтесь пенсійними онлайн-сервісами  – це швидко, зручно та безпечно!

#МИПРАЦЮЄМОДЛЯВАСВИЗАЛИШАЙТЕСЬВДОМАДЛЯНАС

pomichnyk - СУЧАСНИЙ ПОМІЧНИК РОБОТОДАВЦЯ ВІД ПФУ

background Layer 1