Пропустити навігацію

ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ Й НАДАЛІ ПРАЦЮЄ ДЛЯ ВАС

В умовах карантину основною метою головного управління Пенсійного фонду Сумщини є убезпечення клієнтів. За нагальної потреби, для пришвидшення вирішення проблемних питань та отримання допомоги стосовно пенсійного забезпечення, кожен житель міста і області може звернутися до Фонду через телефонний зв’язок.

Сьогодні, 28 березня, упродовж двох годин у форматі телефонної «Гарячої лінії» спілкувалася з мешканцями області заступник начальника управління обслуговування громадян Пенсійного фонду Сумщини Альона ЗАСТАВЕНКО.

Найактуальніші питання на сьогодні: виплата 8000 гривень, спрямована на підтримку застрахованих осіб, робота яких тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів та зміни в організації виплат пенсій, які відбудуться з 01 вересня.

Жителі області також активно цікавились як отримати інформацію про свою трудову діяльність і страховий стаж.
Фахівець детально розповіла про можливі канали доступу до особистої інформації, серед яких найзручніші – вебпортал ПФУhttps://portal.pfu.gov.ua та мобільний застосунок https://cutt.ly/1vD8kcV

Прямі телефонні лінії працюють на постійній основі!
Тому кожен має змогу оперативно отримати відповіді на хвилюючі питання!

#МИПРАЦЮЄМОЩОБВАМБУЛОКОМФОРТНО!

ZASTAVENKO 2 - ТЕЛЕФОННА ЛІНІЯ Й НАДАЛІ ПРАЦЮЄ ДЛЯ ВАС

background Layer 1