Пропустити навігацію

Результати моніторингу розгляду звернень за 1 півріччя 2021 року

№ з/п   За звітний перод За відповідний звітний період минулого року +,- %
           
1 Категорії        
  Учасник війни 4 49 -45                            8  
  Дитина війни 76 236 -160                          23  
  Особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни 0 16 -16                           –    
  Особа з інвалідністю внаслідок війни 9 16 -7                          56  
  Учасник бойових дій 36 81 -45                          44  
  Ветеран праці 26 110 -84                          24  
  Ветеран військової служби 28 25 3                        112  
  Особа з інвалідністю І групи 22 60 -38                          37  
  Особа з інвалідністю ІІ групи 87 130 -43                          67  
  Особа з інвалідністю ІІІ групи 89 169 -80                          53  
  Дитина з інвалідністю 2 0 2                           –    
  Одинока мати 5 3 2                        167  
  Мати-героїня 7 2 5                        350  
  Багатодітна сім’я 5 14 -9                          36  
  Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи 29 50 -21                          58  
  Учасник ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС 89 222 -133                          40  
  Герой України 0 0 0                           –    
  Герой Радянського Союзу 0 0 0                           –    
  Герой Соціалістичної Праці 0 0 0                           –    
  Дитина 1 0 1                           –    
  Інші категорії 6 390 10 159 -3 769                          63  
  Сім’ї загиблих військовослужбовців 2 5 -3                          40  
  Учасник АТО 0 6 -6                           –    
2 Результати розгляду        
  Вирішено позитивно 7 20 -13                          35  
  Відмовлено у задоволенні 1 0 1                           –    
  Дано роз’яснення 6 229 10 952 -4 723                          57  
  Звернення, що повернуто авторові
відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”
0 0 0                           –    
  Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” 9 47 -38                          19  
  Звернення, що не підлягає розгляду
відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян”
1 0 1                           –    
  В стадії розгляду 660 334 326                        198  
3 Розглянуто, надано відповідь з
порушенням термінів виконання
0 0 0                           –    
background Layer 1