ТЕЛЕФОННА “ГАРЯЧА ЛІНІЯ” ТРАДИЦІЙНО ПРАЦЮЄ ДЛЯ ВАС
Такий дзвінок, як сьогодні, отримали вперше. Пан Микола запитав, з яких підстав йому збільшили пенсію.
Начальник управління пенсійного забезпечення Тетяна КУЗНЕЦОВА, яка працювала сьогодні з населенням у режимі телефонної «гарячої лінії», відверто здивувалась.
«Ні, ви правильно мене зрозумійте, я ж не проти – сміється в трубку чоловік, – просто хочу знати, як моя пенсія збільшилась більше, ніж на 2 тис гривень»! В ході розмови фахівець визначила, що Микола Іванович- ліквідатор аварії на ЧАЕС та отримав інвалідність, віднесену до І категорії. Дійсно, цій категорії населення з липня було проведено перерахунок пенсійних виплат автоматично, без необхідності звернення громадян до органів Пенсійного фонду.
«Ну, це приємний сюрприз. Добре, що нас не забувають!», – дякував пан Микола.
Загалом, за цей рік уже було проведено 12 перерахунків та ще плануються. Дзвінки щодо цих підвищень ще неодноразово надходили сьогодні на «гарячу лінію». Всі без винятку одержали консультації та кожному було надано необхідну допомогу і в інших питаннях, які потребували невідкладного реагування.
