Пропустити навігацію

НА ЗВ’ЯЗКУ З ВАМИ- КЕРІВНИЦТВО ФОНДУ СУМЩИНИ

Подзвонити і швидко отримати необхідну інформацію – чи не найлегший і найзручніший спосіб зв’язку. Розуміючи це, пенсійники Сумщини незмінно працюють також і в режимі надання консультацій, допомоги через телефонні «гарячі лінії».
Сьогодні перший дзвінок отримали з підприємства. Спеціаліст звернувся з питанням, чи коректно відображаються подані дані для формування електронної трудової книжки співробітників. Начальник управління пенсійного забезпечення Тетяна КУЗНЕЦОВА, яка сьогодні відповідала на всі запитання, запевнила, що всі звернення, які надходять до Пенсійного фонду, в т.ч. через вебпортал ПФУ, в найкоротші строки опрацьовуються та забезпечується 100% інформування в разі відхилення з чіткими рекомендаціями стосовно їх усунення. Тому спеціально дзвонити не потрібно. Якщо сканкопії документів та трудових книжок подані відповідно до визначених вимог, дані будуть оцифровані та завантажені до персональної електронної облікової картки застрахованої особи.
 
Перевірити можна, зайшовши на вебпортал, детальна інструкція 1f449 - НА ЗВ'ЯЗКУ З ВАМИ- КЕРІВНИЦТВО ФОНДУ СУМЩИНИ https://cutt.ly/kfZD3Co.
 
Багато дзвінків отримали від майбутніх пенсіонерів, кожен був проінформований про свої права, можливості та зміни і новини в пенсійному законодавстві.
Дзвоніть та отримуйте відповіді на свої запитання.
Зручно та оперативно!
 
background Layer 1