Пропустити навігацію

ТЕЛЕФОННА “ГАРЯЧА ЛІНІЯ” ТРАДИЦІЙНО ПРАЦЮЄ ДЛЯ ВАС

Надання високого рівня сервісу, уважне ставлення до людини, комфортні умови обслуговування – основні задачі в роботі, які ставить керівництво Фонду перед собою та своїми підлеглими.
Так, по середам традиційно працює пряма телефонна «гаряча лінія» з керівним складом. Через таку форму співпраці населення з Фондом більш швидко і зручно можна отримати необхідну кваліфіковану допомогу. Сьогодні громадяни мали можливість надати свої запитання начальнику головного управління Пенсійного фонду Сумщини Тетяні ЗЛЕНКО.

Нещодавно переглядала свою трудову книжку, – отримуємо дзвінок від пані Людмили- побачила, що є неправильні записи про періоди моєї роботи. Чи не стане це проблемою для мене при виході на пенсію?

– Так, часто бувають випадки, коли записи в трудовій книжці внесено неправильно, без належного оформлення або вони зовсім відсутні. Така ситуація потребує додаткового підтвердження періоду страхового стажу на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.
Доречно сказати, що наші фахівці радо допоможуть, за необхідності самі зроблять запити в необхідні установи чи організації для одержання уточнюючих довідок.

Більше про аудит трудової книжки https://cutt.ly/aTHzlZO.

Також багато говорили з додзвонювачами про зручність і оперативність взаємодії з Фондом за допомогою дистанційної форми обслуговування, через Портал Електронних Послуг https://portal.pfu.gov.ua/

Завжди працюємо для вашої зручності!

#МИПРАЦЮЄМОЩОБВАМБУЛОКОМФОРТНО

tv - ТЕЛЕФОННА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ" ТРАДИЦІЙНО ПРАЦЮЄ ДЛЯ ВАС

background Layer 1