Пропустити навігацію

ТАБЛИЦЯ оцінених корупційних ризиків у діяльності головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області та заходів щодо їх усунення (мінімізації) на 2021-2023 роки

№ з/п Корупційний ризик Пріори- тетність Заходи щодо усунення корупційного ризику Особа (особи), відповідальна (і)  за виконання

заходу

Строк виконання

заходів щодо усунення корупційного ризику

Необхідні для впровадження заходів ресурси Очікувані результати (індикатори виконання)
Реалізація державної політики з питань пенсійного забезпечення
1 Можливість зловживання службовим становищем, отримання неправомірної вигоди під час надання послуг у сфері пенсійного забезпечення, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню висока 1.1 Стандартизація та оптимізація процедур під час надання послуг у сфері пенсійного забезпечення, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, в головному управлінні Пенсійного фонду України в Сумській області (далі-Головне управління) шляхом внесення змін до нормативно-правових актів та розпорядчих актів Савісько О. В., Демченко Н.І., Майковська В.І., Зікрата Л.П., Дерев’янко О.Л. постійно Не потребує додаткових ресурсів Оптимізовано регулювання та регламентацію процедур надання послуг у сфері пенсійного забезпечення, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковим у державному соціальному страхуванню, уніфіковано процеси обслуговування осіб у Головному управлінні.
2 Можливість прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів у зв’язку з розглядом повторних звернень, якими оскаржується діяльність посадових осіб Головного управління середня 2.1 Визначення критеріїв, необхідних для здійснення моніторингу за розглядом повторних звернень та скарг на дії/бездіяльність посадових осіб Головного управління Савісько О. В., Майковська В.І., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління 31.12.2021 Не потребує додаткових ресурсів Критерії здійснення моніторингу визначені та доведені до відома посадових осіб Головного управління
2.2 Впровадження моніторингу за розглядом повторних звернень та скарг на дії/бездіяльність посадових осіб Головного управління Савісько О. В., Майковська В.І., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління щоквартально Не потребує додаткових ресурсів Моніторинг впроваджено, про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень (за необхідності)
3 Можливість надання переваг під час призначення/перерахунку та виплати пенсій з метою отримання неправомірної вигоди висока 3.1 впровадження моніторингу з використанням інтегрованої комплексної інформаційної системи Фонду щодо нарахування сум пенсій за визначеними ризик-орієнтованими критеріями Савісько О. В., Кузнецова Т.Г., Нагорна О.Б. щоквартально В меже коштів, передбачених кошторисом Впроваджено моніторинг контролю з використанням інтегрованої комплексної інформаційної системи Фонду проведення нарахування пенсій, про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень (за необхідності). Визначено перелік ризик-орієнтовних критеріїв вибірки нарахованих сум пенсій
4 Можливість отримання неправомірної вигоди під час розгляду документів щодо виплати внутрішньо переміщеним особам сум пенсій, нарахованих до місяця їх відновлення (далі-заборгованість з пенсійних виплат) висока 4.1 Розробка та підготовка пропозицій до проєкту акта Кабінету Міністрів України щодо внесення змін до деяких нормативно-правових актів в частині визначення порядку виплати заборгованості пенсійних виплат внутрішньо переміщеним особам Савісько О. В., Нагорна О.Б., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління 31.12.2021 Не потребує додаткових ресурсів Розроблено та підготовлено відповідні пропозиції до проєкту акта, які подано Міністерству соціальної політики України для внесення на розгляд Кабінету Міністрів України
5 Можливість отримання неправомірної вигоди під час нарахування та виплати пенсій на виконання рішень суду середня 5.1 Розробка та затвердження регламенту взаємодії підрозділів Головного управління під час виконання рішень суду Савісько О. В., Кузнецова Т.Г., Молодцова Ю. С. Горевий А. В., Нагорна О.Б., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління 31.12.2021 Не потребує додаткових ресурсів Розроблено та затверджено регламент
5.2 Розробка пропозицій щодо нормативно-правового врегулювання порядку та черговості виплати заборгованості за рішеннями суду Савісько О. В., Демченко Н. І., Кузнецова Т.Г., Молодцова Ю. С. Горевий А.В., Нагорна О.Б., Дерев’янко О.Л., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління 31.03.2022 Не потребує додаткових ресурсів Розроблено пропозиції щодо нормативно-правового врегулювання порядку та черговості виплати заборгованості за рішеннями суду
Правова робота
6 Можливість отримання неправомірної вигоди за неналежне представництво інтересів Головного управління у суді середня 6.1 Розробка та використання зразків викладення правової позиції Головного управління у справах, що мають однаковий предмет спору Молодцова Ю. С., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління протягом 2021-2023 років Не потребує додаткових ресурсів Розроблено зразки викладення правової позиції Головного управління у справах, що мають однаковий предмет спору, які використовуються Головним управлінням. Забезпечено ефективний захист Головного управління у судах
6.2 Підвищення кваліфікації посадових осіб, які виконують повноваження представництва інтересів Головного управління у судах Молодцова Ю. С. Співакова Л. В. згідно з окремим графіком В межах коштів, передбачених кошторисом Забезпечено постійне підвищення кваліфікації посадових осіб, які виконують повноваження представництва Головного управління у судах
6.3 Проведення тематичних перевірок якості представництва інтересів у судах, у разі виявлення порушень – вжиття заходів реагування згідно з чинним законодавством Молодцова Ю.С. згідно з окремим планом проведення перевірок В межах коштів передбачених кошторисом Здійснено перевірки якості представництва інтересів Головного управління в судах, вжито заходи реагування (у разі виявлення порушень)
6.4 Підготовка оглядів судової правової практики за участю органів Пенсійного фонду України Молодцова Ю.С. постійно, але не рідше ніж двічі на рік Не потребує додаткових ресурсів Огляди направлено
7 Можливість надання переваг шляхом прийняття необґрунтованих рішень за результатами розгляду про накладення штрафу, нарахування пені та під час узгодження вимог про сплату недоїмки середня 7.1 Впровадження автоматизованого визначення зацікавлених структурних підрозділів для погодження рішення, прийнятого за результатами розгляду скарги Савісько О.В., Демченко Н.І., Зікрата Л.П., Молодцова Ю.С., Дерев’янко О.Л., Грицюк І.О. 31.12.2021 В межах коштів, передбачених кошторисом Впроваджено в системі електронного документообігу автоматизованого погодження з усіма зацікавленими структурними підрозділами рішення, прийнятого  за результатами розгляду скарги
8 Можливість отримати та/або вимагати неправомірну вигоду за незабезпечення апеляційного оскарження рішень суду середня 8.1 Врегулювання ведення автоматизованого обліку справ за участю Головного управління в судах, виконавчих проваджень шляхом внесення змін до Положення про організацію правової роботи в Головному управлінні Демченко Н.І, Зікрата Л.П., Молодцова Ю.С. 30.06.2022 В межах коштів, передбачених кошторисом Внесено зміни до положення про організацію правової роботи в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Сумській області
8.2 Запровадження моніторингу стану оскаржень рішень суду Головним управлінням за наявності підстав для такого оскарження з використанням автоматизованих засобів обробки інформації у підсистемі «Правова робота» ІКІС Головного управління (за відсутні ознаки типової справи відносно зразкової справи, розглянутої Верховним Судом; за відсутності правової позиції Верховного Суду щодо правозастосування; при умові, що видатки на сплату судового збору не перевищують видатків пов’язаних з виконанням судового рішення) Демченко Н.І, Зікрата Л.П., Молодцова Ю.С. щопівроку Не потребує додаткових ресурсів Впроваджено моніторинг, про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень
8.3 Організація та проведення внутрішнього навчального заходу щодо здійснення моніторингу стану оскаржень рішень суду Головним управлінням з використанням автоматизованих засобів обробки інформації у підсистемі «Правова робота» ІКІС Фонду Демченко Н.І, Зікрата Л.П., Молодцова Ю.С. згідно окремого графіку Не потребує додаткових ресурсів Проведено внутрішній навчальний захід
8.4 Здійснення періодичного аналізу результатів автоматизованого моніторингу, у разі виявлення порушень – вжиття заходів реагування згідно з чинним законодавством Демченко Н.І, Зікрата Л.П., Молодцова Ю.С. постійно Не потребує додаткових ресурсів Здійснено аналіз результатів моніторингу, про його результати інформується керівництво Головного управління  для прийняття управлінських рішень та вжиття заходів реагування (у разі виявлення порушень)
Фінансово-економічне забезпечення
9 Можливість зловживання службовим становищем посадовими особами Головного управління під час взяття зобов’язань щодо здійснення видатків поза межами обсягу призначень, затверджених бюджетом Головного управління середня 9.1 Формування ризик орієнтовних критеріїв для здійснення автоматизованого моніторингу видатків бюджету Головного управління Демченко Н.І., Савісько О.В., Зікрата Л.П., Дерев’янко О.Л.,

Нагорна О.Б.

31.10.2022 В межах коштів, передбачених кошторисом Сформовано перелік  ризик орієнтовних критеріїв для здійснення автоматизованого моніторингу
9.2 Впровадження та використання автоматизованого моніторингу видатків бюджету Головного управління на виплату пенсій Демченко Н.І., Савісько О.В., Зікрата Л.П., Дерев’янко О.Л., Нагорна О.Б. 31.12.2022 В межах коштів, передбачених кошторисом Впроваджено моніторинг, про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень (за необхідності)
10 Ймовірність необґрунтованого встановлення та виплати премій працівникам середня 10.1.Надання письмових пропозицій із зазначенням обґрунтування щодо результатів діяльності працівників для встановлення та виплати премій (підвищення/зменшення розміру) Демченко Н.І.,

Савісько О. В., Дерев’янко О.Л. керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління

постійно (перед прийняттям рішення щодо встановлення премій) Не потребує додаткових ресурсів Надано відповідні письмові обґрунтування щодо результатів діяльності працівників для встановлення та виплати премій
11 Ймовірність незастосування фінансових санкцій та/або застосування не у повному обсязі та невжиття заходів щодо стягнення заборгованості з платежів до Головного управління низька 11.1 Впровадження моніторингу стану погашення заборгованості, застосування фінансових санкцій та охоплення заборгованості заходами стягнення Демченко Н.І., Молодцова Ю.С., Дерев’янко О.Л., Канівець Ю.О. 31.12.2021 Не потребує додаткових ресурсів Впроваджено моніторинг, про його результати інформується керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень (за необхідності)
12 Можливість задоволення приватного інтересу під час направлення розрахунків витрат по відшкодуванню пенсій на пільгових умовах низька 12.1 Перегляд та оновлення набору даних електронного обміну інформацією з Державною податковою службою України в Сумській області в частині актуальності системи оподаткування платників єдиного податку 4 групи Демченко Н.І., Савісько О.В., Зікрата Л.П., Дерев’янко О.Л. 31.12.2021 В межах коштів, передбачених кошторисом Оновлено набір даних електронного обміну інформацією з Державною податковою службою України в Сумській області в частині актуальності системи оподаткування платників єдиного податку 4 групи
Цифровий розвиток, цифрова трансформація і цифровізація
13 Ймовірність вимагати неправомірну вигоду у зв’язку з прийняттям необґрунтованих рішень про відмову у наданні послуг через відсутність підтвердних документів у паперовій формі середня 13.1 Проведення інформаційних кампаній щодо порядку надання Головним управлінням послуг громадянам Демченко Н.І., Яковенко Ю.С. 31.12.2023 В межах коштів, передбачених кошторисом Проведено інформаційні кампанії, розроблено інформаційні матеріали
14 Можливість отримання неправомірної вигоди за прийняття неякісних або у неповному обсязі робіт/послуг за договорами про закупівлю низька 14.1 Впровадження системи критеріїв, за якими оцінюється розроблене програмне забезпечення, а також плану заходів щодо тестування розробленого програмного забезпечення Демченко Н.І., Зікрата Л.П., керівники самостійних структурних підрозділів 31.12.2022 В межах коштів, передбачених кошторисом Впроваджено систему критеріїв. Здійснено своєчасну оцінку відповідності нових компонентів чи версій програмного забезпечення технічним вимогам
15 Можливість отримання/вимагання неправомірної вигоди за неналежне здійснення моніторингу відомостей про осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню низька 15.1 Перегляд та розширення набору даних електронного обміну інформацією з Державною податковою службою України в Сумській області Демченко Н.І., Зікрата Л.П., керівники самостійних структурних підрозділів 30.06.2023 В межах коштів, передбачених кошторисом Розширено набір електронного обміну інформацією з Державною податковою службою України в Сумській області та Державною службою України в Сумській області з питань праці. Забезпечено своєчасне здійснення заходів щодо обміну із зацікавленими державними органами відомостями, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників і порушень законодавства про працю
16 Можливість задоволення приватного інтересу посадовими особами при прийнятті рішень щодо внесення/зміни відомостей до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування низька 16.1 Удосконалення механізму автоматизованого контролю даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування з використанням даних із зовнішніх джерел в частині фіксації та аналізу всіх дій користувачів реєстру Демченко Н.І., Зікрата Л.П., керівники самостійних структурних підрозділів 30.06.2023 В межах коштів, передбачених кошторисом Забезпечено використання даних із зовнішніх джерел під час автоматизованого контролю даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
17 Можливість задоволення приватного інтересу при доступі до відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, неправомірного їх використання низька 17.1 Розробка переліку ризикоорієнтовних критеріїв відбору операцій користувачів Демченко Н.І., Зікрата Л.П., керівники самостійних структурних підрозділів постійно (за потреби) Не потребує додаткових ресурсів Складено перелік ризикоорієнтовних критеріїв відбору операцій користувачів
17.2 Проведення вибіркових перевірок користувачів Головного управління шляхом перегляду журналу операцій користувачів Демченко Н.І., Зікрата Л.П., керівники самостійних структурних підрозділів щороку, відповідно до окремого плану Не потребує додаткових ресурсів Проведено вибіркову перевірку операцій користувачів, про результати проведеного контролю підготовлено та подано керівнику Головного управління відповідну інформацію та пропозиції щодо управлінських рішень (за необхідності)
18 Можливість задоволення приватного інтересу під час дій з інформацією в інформаційних системах Головного управління, її спотворення,блокування, зміна, знищення низька 18.1 Проведення вибіркової перевірки переліку користувачів, у яких наявні права доступу, що передбачають можливість внесення змін у прикладні системи ІКІС або їх візування, за відсутності відповідних обґрунтувань щодо надання таких прав Демченко Н.І., Зікрата Л.П. відповідно до окремого плану Не потребує додаткових ресурсів Проведено вибіркову перевірку. Вжито заходів реагування у разі встановлення наявності у працівників нерегламентованого доступу, що передбачає можливість внесення змін у прикладні системи ІКІС
Управління персоналом
19 Можливість задоволення приватного інтересу під час формування умов проведення конкурсу під конкретних осіб без установлення взаємозв’язку між кваліфікаційними вимогами та вимогами до професійної компетентності кандидатів на зайняття посад державної служби та посадовими обовязками низька 19.1 Встановлення контролю за розробленням пропозицій до умов проведення конкурсу на підставі посадових інструкцій працівників та положень про структурні підрозділи із зазначенням кваліфікаційних вимог, які відповідають функціональним повноваженням на відповідній посаді, шляхом погодження їх зі службою персоналу та керівниками Головного управління відповідно до розподілу обовязків Співакова Л. В., керівники самостійних структурних підрозділів постійно (під час формування умов конкурсу) Не потребує додаткових ресурсів Забезпечено визначення кваліфікаційних вимог в пропозиціях до умов проведення конкурсу у відповідності до функціональних повноважень на відповідній посаді; здійснено їх погодження зі службою управління персоналом та керівниками Головного управління відповідно до розподілу обов’язків
20 Можливість задоволення приватного інтересу під час внесення змін до структури та штатного розпису Головного управління низька 20.1 Розробка та затвердження Типової структури Головного управління, яка визначає єдиний підхід до визначення структури та штатного розпису, у тому числі підстави для внесення змін до них Співакова Л. В., керівники самостійних структурних підрозділів 28.02.2022 Не потребує додаткових ресурсів Забезпечено розроблення, затвердження та погодження типової структури Головного управління
21 Можливість впливу з боку третіх осіб на прийняття рішення щодо нагородження відомчими заохочувальними відзнаками Фонду низька 21.1 Погодження із службою управління персоналу подань про висунення кандидатур від трудових колективів з метою здійснення контролю за дотриманням порядку документального оформлення рішень, повноти зазначення заслуг працівника, що стали підставою для порушення клопотання про нагородження Співакова Л. В. постійно (під час надходження подань) Не потребує додаткових ресурсів Забезпечено належне оформлення подання для порушення клопотання про нагородження
22 Можливість порушення обмеження щодо запобігання конфлікту інтересів під час здійснення дисциплінарного провадження низька 22.1 Впровадження відео фіксації під час проведення засідань дисциплінарною комісією (за згодою особи, стосовно якої відкрито дисциплінарну справу) Дисциплінарна комісія Головного управління постійно (під час проведення засідань) В межах коштів, передбачених кошторисом Впроваджено відео фіксація під час проведення засідань дисциплінарною комісією (за згодою особи, стосовно якої відкрито дисциплінарну справу)
22.2 Розробка пам’ятки про персональну відповідальність за порушення антикорупційного законодавства та обов’язок запобігати виникненню конфлікту інтересів Фортонюк Т.В.,

Співакова Л.В.,

 

31.12.2021 Не потребує додаткових ресурсів Розроблено пам’ятку про персональну відповідальність за порушення законодавства та обов’язок запобігати виникненню конфлікту інтересів
22.3 Ознайомлення під особистий підпис членів дисциплінарної комісії із пам’яткою про персональну відповідальність за порушення антикорупційного законодавства та обов’язок запобігати виникненню конфлікту інтересів Співакова Л.В., Фортонюк Т.В. постійно (до початку проведення першого засідання) Не потребує додаткових ресурсів Забезпечено ознайомлення членів дисциплінарної комісії із пам’яткою під особистий підпис
22.4 Розробка та поширення серед членів дисциплінарної комісії довідкових матеріалів (інфографіки) щодо процедури (алгоритму) повідомлення про наявність у них конфлікту інтересів, його врегулювання із наведенням прикладів ситуацій виникнення потенційного чи реального конфлікту інтересів Фортонюк Т.В., Співакова Л.В. 31.03.2022 В межах коштів, передбачених кошторисом Забезпечено поширення довідкових матеріалів (інфографіки) серед членів дисциплінарної комісії
22.5 Розробка та прийняття внутрішньої процедури (алгоритму) врегулювання конфлікту інтересів, що виник у діяльності членів дисциплінарної комісії під час підготовки, розгляду та прийняття рішень Фортонюк Т.В., Співакова Л.В. 01.07.2022 Не потребує додаткових ресурсів Розроблено та прийнято алгоритм врегулювання конфлікту інтересів
23 Можливість протиправного впливу на результати щорічного оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Головного управління низька 23.1 Впровадження вибіркового моніторингу обґрунтованості висновків, складених за результатами щорічного оцінювання Фортонюк Т.В. щороку (під час проведення щорічного оцінювання) Не потребує додаткових ресурсів Забезпечено щорічне інформування начальника Головного управління про результати вибіркового моніторингу. У встановленому законодавством порядку вирішено питання про притягнення до відповідальності винних осіб (у разі встановлення відповідних фактів)
Внутрішній аудит
24 Можливість отримання неправомірної вигоди у зв’язку з не включенням об’єкта аудиту до стратегічного та операційного планів діяльності з внутрішнього аудиту середня 24.1 Впровадження механізму відбору об’єктів аудиту шляхом застосування критеріїв ризик-орієнтованого відбору об’єктів аудиту для формування стратегічних та операційних планів діяльності внутрішнього аудиту Канівець Ю.О. 31.12.2021 Не потребує додаткових ресурсів Забезпечено 100% застосування критеріїв ризик-орієнтованого відбору об’єктів аудиту під час формування стратегічних та операційних планів діяльності з внутрішнього аудиту
25 Можливість впливу третіх осіб на об’єктивність відображення результатів аудиторських досліджень в матеріалах внутрішнього аудиту середня 25.1 Впровадження вибіркового моніторингу результатів аудиторської діяльності (при плануванні та здійсненні аудиторського дослідження) членами аудиторської групи Головного управління Фортонюк Т.В. щопівроку Не потребує додаткових ресурсів Впроваджено вибірковий моніторинг, результати якого повідомлено керівництво органу для прийняття управлінських рішень
Контрольно-перевірочна робота
26 Можливість отримання неправомірної вигоди посадовою особою під час здійснення контрольних заходів (перевірок) середня 26.1 Розробка пам’ятки про персональну відповідальність за порушення законодавства та обов’язок повідомлення керівника у разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб Грицюк І.О., Фортонюк Т.В. 31.12.2021 Не потребує додаткових ресурсів Розроблено пам’ятку про персональну відповідальність за порушення законодавства та обов’язок повідомлення керівника у разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб
26.2 Ознайомлення посадових осіб, які здійснюють контрольні заходи, Головного управління з пам’яткою під особистий підпис Фортонюк Т.В. щопівроку (новопризначених працівників – протягом десяти робочих днів з дня призначення) Не потребує додаткових ресурсів Забезпечено ознайомлення працівників із пам’яткою під особистий підпис
27 Можливість вимагання/отримання неправомірної вигоди за не включення суб’єктів господарювання річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) середня 27.1 Розробка та впровадження програмного забезпечення формування річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) в автоматичному режимі Демченко Н.І., Зікрата Л.П., Грицюк І.О., керівники самостійних структурних підрозділів 31.12.2022 в межах коштів, передбачених кошторисом Розроблено та впроваджено програмне забезпечення, яке надає можливість формувати річний план здійснення заходів державного нагляду (контролю) у автоматичному режимі
Запобігання корупції
28 Можливість задоволення приватного інтересу під час здійснення моніторингу вебпорталу «Судова влада України», Єдиного державного реєстру судових рішень щодо наявності судових рішень про притягнення працівників Головного управління до відповідальності за вчинення корупційного чи пов’язаного з корупцією правопорушення низька 28.1 Розробка алгоритму дій уповноважених підрозділів (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції щодо моніторингу офіційного вебпорталу «Судова влада України», Єдиного державного реєстру судових рішень Фортонюк Т.В. 30.06.2022 не потребує додаткових ресурсів Розроблено алгоритм дій уповноважених підрозділів (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції та поширено серед підрозділами Головного управління
29 Можливість неповідомлення посадовими особами Головного управління та іншими особами про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, вчинених іншими посадовими особами Головного управління низька 29.1 Розробка та прийняття акту, який регулює механізм заохочення викривачів та забезпечує формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону Фортонюк Т.В. 30.10.2022 не потребує додаткових ресурсів Розроблено та прийнято акт, який розміщено на вебпорталі електронних послуг Головного управління
29.2 Проведення регулярних комунікаційних компаній щодо захисту трудових прав викривача; прав викривача на конфіденційність та анонімність; прав викривача на отримання інформації; прав викривача на винагороду; юридичної відповідальності викривача; інших прав та гарантій захисту викривача Фортонюк Т.В., Яковенко Ю.С. щороку, але не рідше раз на рік в межах коштів, передбачених кошторисом Проведено комунікаційну компанію щодо прав викривача
30 Можливість не проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні низька 30.1 Розроблення та прийняття локального акта, який визначатиме процедуру залучення уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції до контролю за дотриманням антикорупційного законодавства під час організації та проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні, а також визначити алгоритм взаємодії уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції із службою управління персоналом у цьому напрямі роботи Фортонюк Т.В., Співакова Л.В. 31.12.2022 не потребує додаткових ресурсів Розроблено та прийнято акт
30.2 Впровадження додаткових заходів контролю уповноваженим підрозділом (уповноваженою особою) з питань запобігання та виявлення корупції за процесом організації та проведення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні, шляхом ознайомлення з матеріалами таких перевірок Фортонюк Т.В., Співакова Л.В. протягом 2021-2023 років не потребує додаткових ресурсів Впроваджено додаткові заходи контролю. Забезпечено ознайомлення уповноваженим підрозділом (уповноваженою особою) з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління з матеріалами спеціальних перевірок, що проводять стосовно осіб, які претендують на зайняття вакантних посад в Головному управлінні. Підготовлено та подано керівництву Головного управління відповідну інформацію та пропозиції (за потреби)
31 Можливість спільної роботи близьких осіб в Головному управлінні низька 31.1 Впровадження додаткових контрольних заходів шляхом здійснення аналізу уповноваженим підрозділом (уповноваженою особою) з питань запобігання та виявлення корупції матеріалів особових справ працівників на предмет виявлення близьких осіб за обставин їх прямої підпорядкованості та фактів неповідомлення працівниками їх керівництва про працюючих близьких осіб Фортонюк Т.В., Співакова Л.В. протягом 2022-2023 років не потребує додаткових ресурсів Впроваджено додаткові заходи контролю. Забезпечено ознайомлення уповноваженими підрозділами (уповноваженими особами) з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління з матеріалами особових справ працівників Головного управління. Підготовлено та подано керівництву Головного управління відповідну інформацію та пропозиції (за потреби)
  Організація роботи у сфері адміністративного забезпечення (господарська діяльність)
32 Можливість використання матеріальних ресурсів у приватних інтересах низька 32.1 Впровадження додаткових контрольних заходів (фактичний огляд, документальна вибіркова перевірка) за використанням матеріальних цінностей за цільовим призначенням Демченко Н.І., Савісько О.В., Зікрата Л.П., Горевий А.В., Дерев’янко О.Л., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління 01.04.2022 не потребує додаткових ресурсів Впроваджено позачергові контрольні заходи (фактичний огляд, документальна вибіркова перевірка) щодо наявності матеріальних цінностей значної вартості
32.2 Анкетування працівників Головного управління для отримання необхідної інформації про потребу та цільове використання матеріальних цінностей Демченко Н.І., Савісько О.В., Зікрата Л.П., Горевий А.В., Дерев’янко О.Л., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління щопівроку (за потреби) не потребує додаткових ресурсів Проведено анкетування працівників для отримання необхідної інформації про потребу та використання матеріальних цінностей. За результатами анкетування, підготовлено та подано керівнику Головного управління відповідні пропозиції (за необхідності)
32.3 Розроблення форм з обґрунтуванням потреб у матеріальних цінностях та процедури перевірки їх достовірності Демченко Н.І., Савісько О.В., Зікрата Л.П., Горевий А.В., Дерев’янко О.Л., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління 31.03.2022 не потребує додаткових ресурсів Розроблено відповідні форми та процедури перевірки їх достовірності
33 Ймовірність прийняття необґрунтованого рішення про списання матеріальних ресурсів низька 33.1 Здійснення вибіркових перевірок законності підстав та обґрунтувань для списання матеріальних цінностей Демченко Н.І., Савісько О.В., Зікрата Л.П., Горевий А.В., Дерев’янко О.Л., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління протягом 2021-2023 років (у разі надходження документів щодо списання матеріальних цінностей) не потребує додаткових ресурсів За результатами перевірки, підготовлено та подано керівнику Головного управління відповідні пропозиції (за необхідності)
Публічні закупівлі

(зацікавлені структурні підрозділи, члени тендерного комітету та уповноважені особи з питань публічних закупівель (з 01.01.2022) (далі – посадові особи))

34 Ймовірність підготовки умов закупівлі, орієнтованих на конкретного постачальника, з метою задоволення приватних інтересів (у тому числі отримання неправомірної вигоди) середня 34.1 Визначення регламенту проведення аналізу ринку з метою оцінювання, наскільки визначені замовником в умовах закупівлі характеристики товару, роботи чи послуги є специфічними чи спеціальними, порівняно з іншими закупівлями цього замовника, а у разі відсутності таких – із закупівлями інших замовників у галузі Демченко Н.І., Савісько О.В., Зікрата Л.П., Горевий А.В., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління 31.12.2021 не потребує додаткових ресурсів Визначено регламент проведення аналізу ринку. Проведено аналіз ринку, який використано під час організації процедури закупівель
34.2 Залучення уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції до аналізу умов закупівлі Фортонюк Т.В. постійно (перед початком проведення закупівлі) не потребує додаткових ресурсів Забезпечено залучення до аналізу уповноваженого підрозділу (уповноваженої особи) з питань запобігання та виявлення корупції. Проведено аналіз, за результатами якого надано рекомендації (за необхідності)
35 Можливість завищення очікуваної вартості та обсягів закупівлі середня 35.1 Використання аналітичних модулів для моніторингу цін (зокрема, bi.prozorro.org,            clarity- project.info, acm-ua.org) Якименко Р.О., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління постійно (під час проведення закупівлі) не потребує додаткових ресурсів Забезпечено використання аналітичних модулів для моніторингу цін
35.2 Використання Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 Якименко Р.О., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління постійно (під час проведення закупівлі) не потребує додаткових ресурсів Забезпечено використання Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275
35.3 Проведення замовником попередніх ринкових консультацій при плануванні закупівель та організації їх проведення для аналізу ринку, у тому числі отримання рекомендацій та інформації від суб’єктів господарювання відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Якименко Р.О., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління постійно (перед початком формування потреби проведення закупівель) не потребує додаткових ресурсів Замовником проведено попередні ринкові консультації при плануванні закупівель та їх організації (за необхідності)
36 Можливість встановлення дискримінаційних умов тендерної документації та обмеження конкуренції з метою задоволення приватних інтересів (у тому числі отримання неправомірної вигоди) низька 36.1 Використання Конструктора та бібліотеки примірних специфікацій (https://specifications.prozorr o.org/specifications?page=1& count=10) Демченко Н.І., Савісько О.В., Зікрата Л.П., Горевий А.В, керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління постійно (перед початком формування потреби у закупівлі) не потребує додаткових ресурсів Забезпечено використання Конструктора та бібліотеки примірних специфікацій (https://specifications.prozorr o.org/specifications?page=1& count=10)
36.2 Проведення аналізу ринку з метою оцінювання, наскільки заявлені замовником в тендерній документації характеристики товару, роботи чи послуги є специфічними чи спеціальними, порівняно з іншими закупівлями цього замовника, а у разі відсутності таких – з іншими тендерами в галузі Якименко Р.О., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління постійно (перед початком формування потреби у закупівлі) не потребує додаткових ресурсів Проведено аналіз ринку, який використано під час організації процедури закупівель
36.3 Врахування практики Антимонопольного комітету України стосовно інших тендерів замовника з метою встановлення вимог, які вже визнавалися дискримінаційними, з метою уникнення їх застосування надалі Якименко Р.О., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління постійно (перед початком формування тендерної документації) не потребує додаткових ресурсів Врахована практика Антимонопольного комітету України
37 Можливість вимагання паперових документів у складі тендерної пропозиції/пропозиції та зразків товару (продукції)   37.1 Проведення навчань (тренінгів) для посадових осіб замовника щодо роз’яснення прямої заборони замовникам вимагати від учасників надання зразків товару (продукції), а також подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління протягом 2021-2023 років, але не рідше раз на рік не потребує додаткових ресурсів Відсутність вимагання паперових документів та зразків товару. Відсутність обґрунтованих скарг учасників
37.2 Перегляд розпорядчих актів про організацію закупівель у Головному управлінні у разі змін законодавства у сфері публічних закупівель (за необхідності) Якименко Р.О., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління протягом 2021-2023 років ( у разі потреби) не потребує додаткових ресурсів Внесено зміни до розпорядчих актів про організацію закупівель у Головному управлінні (за необхідності)
38 Ймовірність недопостачання товарів (робіт/послуг), приймання виконання, що не відповідає умовам договору, тощо середня 38.1 Впровадження процедури візування безпосереднім керівником матеріально – відповідальної особи документів про виконання умов договору керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління протягом 2021-2023 років (перед підписанням матеріально-відповідальною особою документів про виконання умов договору) не потребує додаткових ресурсів Впроваджено процедуру візування
39 Можливість необґрунтованого застосування переговорної процедури закупівлі низька 39.1 Забезпечення належного обґрунтування закупівлі необхідних товарів/робіт/послуг за переговорною процедурою закупівлі, зокрема. З посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність підстав для застосування процедури закупівлі Якименко Р.О., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління постійно (перед початком закупівлі) не потребує додаткових ресурсів Забезпечено належне обґрунтування
39.2 Використання аналітичних інструментів, які допоможуть підтвердити або спростувати необхідність застосування переговорної процедури закупівлі з метою проведення дослідження наявності чи відсутності конкуренції на ринку (bi.prozorro.org,          clarity- project.info або інші аналітичні інструменти) Якименко Р.О., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління постійно (перед початком закупівлі) не потребує додаткових ресурсів Забезпечено використання аналітичних інструментів
39.3 Здійснення аналізу причин відсутності достатньої кількості учасників процедури закупівлі з метою їх учасників подальшого усунення і збільшення конкуренції Якименко Р.О., керівники самостійних структурних підрозділів Головного управління щопівроку (за наявності підстав) не потребує додаткових ресурсів Проведено аналіз, підготовлено та подано керівнику Головного управління відповідні пропозиції (за необхідності)
background Layer 1