Пропустити навігацію

ПРАЦЮЄМО В РЕЖИМІ ПРЯМИХ ТЕЛЕФОННИХ «ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ»

ПРАЦЮЄМО В РЕЖИМІ ПРЯМИХ ТЕЛЕФОННИХ «ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ»

Пенсійний фонд України забезпечує заходи щодо покращення якості обслуговування, активного впровадження технологій електронного урядування, що здійснюється шляхом автоматизації робочих процесів, надання послуг дистанційно, через Портал Електронних Послуг.

Сьогодні, під час роботи телефонної «гарячої лінії» з заступником начальника управління обслуговування громадян Пенсійного фонду Сумщини Альоною ЗАСТАВЕНКО найбільше питань було саме про можливості вебпорталу.

-Не за горами мені 60, – отримуємо дзвінок від пані Олександри із м.Білопілля, – потрібно завітати до сервісного центру для подачі документів на призначення пенсії, але боюсь відвідувати установи. Ви знаєте, так нещодавно перехворіла, що тепер виходжу з дому тільки за нагальної потреби.

Альона Юріївна заспокоїла жінку, запропонувавши скористатись послугами вебпорталу та надати заяву дистанційно. Порядок їх опрацювання аналогічна тим, які подаються через сервісний центр. Заява спрямовується разом із відсканованими копіями документів, які відповідають оригіналам з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису.
 До того ж, з особистого кабінету на вебпорталі Пенсійного фонду можна:
– отримати довідки, підтверджені QR-кодом (ОК-5,ОК-7 та ін.);
– подати заяву на перерахунок пенсії, зміну одержання виплат і т.ін.;
– обрахувати свій страховий стаж та розрахувати пенсію за допомогою «пенсійного калькулятора»;
– підключитись до СМС- інформувань та багато іншого.

Всіма цими сервісами можна скористатись і через безкоштовний мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.

ИПРАЦЮЄМОЩОБВАМБУЛОКОМФОРТНО

267826140 1050292815544020 4475493927506494713 n - ПРАЦЮЄМО В РЕЖИМІ ПРЯМИХ ТЕЛЕФОННИХ «ГАРЯЧИХ ЛІНІЙ»

background Layer 1