Пропустити навігацію

РОБОТА ТЕЛЕФОННОЇ «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ»

Перший дзвінок, який отримали на сьогоднішню пряму телефонну «гарячу лінію», стосувався досить актуальної теми.
 
– Нещодавно я змінила своє прізвище, відмітьте у себе десь, будь ласка. Знаю, що це потрібно зробити,- звертається мешканка м.Конотоп пані Раїса.
З роз’ясненнями – на зв’язку начальник управління пенсійного забезпечення Тетяна КУЗНЕЦОВА.
 
-Якщо у вас відбулись зміни в реєстрації, паспортних даних, статусу або ж ви почали чи закінчили працювати, будучи в статусі пенсіонера, протягом 10- ти днів з моменту виникнення даних обставин про це необхідно повідомити органи Пенсійного фонду. Адже від точності даних у Реєстрі застрахованих осіб залежить як будуть реалізовуватись соціальні гарантії особи. Для корекції даних необхідно звернутись до органів Фонду особисто або ж внести актуальні дані дистанційно, через Портал Електронних Послуг.
 
Для цього в Особистому кабінеті, в розділі «Комунікації з ПФУ», потрібно заповнити «Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб» та завантажити скановані документи, що підтверджують внесення, зміну чи уточнення даних.
 
Якщо ви- пенсіонер, для оновлення особистих відомостей на Порталі Електронних Послуг необхідно сформувати заяву, додавши завчасно відскановані необхідні документи, в пункті меню «Заява на перерахунок пенсії» категорії «Щодо пенсійного забезпечення».
 
Додатково нагадуємо, що через вебпортал можна перевірити інформацію про свій набутий стаж, факт сплати ЄСВ роботодавцем, отримати електронні документи з QR-кодом, подати анкету-заяву на автопризначення пенсії, її перерахунок, самостійно обрахувати майбутню пенсію за допомогою «пенсійного калькулятора» та інше.
Крім цього, за час роботи «гарячої лінії» говорили про зміни пенсійного забезпечення населення та календар пенсійних підвищень у 2022 році.
 
background Layer 1