Пропустити навігацію

ЯКІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ПЕНСІЙНИХ ПОСЛУГ – ГОЛОВНИЙ ПРІОРИТЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ПФУ

20180715 - ЯКІСТЬ ТА ДОСТУПНІСТЬ ПЕНСІЙНИХ ПОСЛУГ - ГОЛОВНИЙ ПРІОРИТЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ПФУ12 липня відбулось засідання правління Пенсійного фонду України за участю начальників головних управлінь, у якому взяла участь очільник Пенсійного фонду Сумщини Тетяна Зленко.
Голова правління ПФУ Олексій Зарудний поінформував присутніх про виконання основних пріоритетів діяльності Пенсійного фонду України у І півріччі 2018 року.
За 6 місяців поточного року до бюджету Фонду надійшло 167,9 млрд. грн., з них 95,5 млрд. грн. склали власні кошти (в тому числі 93,0 млрд. грн. частини єдиного соціального внеску) та 72,3 млрд. грн. надійшло з Держбюджету. Загальні видатки Пенсійного фонду у першій половині цього року склали 174,3 млрд. грн., що на 49,7 млрд. грн., або на 39,9 % більше ніж торік.
– Пріоритетом нашої роботи залишається якість та доступність для громадян послуг, що надаються органами Фонду. Хочу відзначити, що в цьому напрямку ми маємо позитивну динаміку. Це стосується створення віддалених робочих місць у об’єднаних територіальних громадах, центрах надання адмінпослуг, прозорих офісах. З початку року їх кількість збільшилась з 568 до 898. Враховуючи підрозділи обслуговування територіальних управлінь, загальна кількість точок доступу до пенсійних послуг по Україні складає сьогодні 1 581. Цю позитивну динаміку ми маємо розвивати і в подальшому, – зазначив Олексій Зарудний.
– Така кількість точок доступу для обслуговування громадян, яка є у Пенсійному фонді, це вкрай важливо. Пропоную підписати меморандум між Фондом і офісом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини для захисту прав громадян, зокрема з пенсійних питань. Ця співпраця надасть можливість нам використати мережу Фонду, – наголосила Людмила Денісова. Також Уповноважена висловила готовність працювати разом на користь громадян.
Важливим напрямком у захисті та відновленні соціальних прав людей є інформаційна складова. Зокрема, минулого місяця запущено два нових сервіси: SMS-інформування про факт сплати/несплати роботодавцем страхових внесків і зарахування/не зарахування відповідного періоду до стажу та дистанційна видача довідок з підтверджуючим QR-кодом про розмір пенсій, страховий стаж, заробітну плату й сплачені внески.
Також, на засіданні правління розглянуто основні питання розвитку інформаційних технологій. Зокрема, завершення до кінця року переходу на централізовану систему призначення та виплати пенсій на базі електронної пенсійної справи в усіх регіонах; розвиток веб-порталу послуг Пенсійного фонду, залучення до користування його сервісами якомога більшого числа громадян; впровадження для всіх категорій пенсіонерів електронного пенсійного посвідчення.
Учасникам засідання розповіли про напрям стратегічного розвитку комунікацій, мета якого підвищити рівень довіри громадян до діяльності Фонду, зміцнити підтримку реформ, трансформувати традиційну інформаційно-роз’яснювальну роботу на комунікаційну.
Окрім того, йшла мова про міжнародні зобов’язання України щодо переказу пенсій громадянам України, які проживають за кордоном, та виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають в Україні.
– Пенсійний фонд активно долучається до загальних процесів реформування пенсійної системи та соціальної сфери. За участю фахівців Фонду опрацьовується низка проектів нормативно-правових актів, спрямованих на запровадження обов’язкової накопичувальної пенсійної системи, вдосконалення системи страхування з тимчасової непрацездатності, – повідомив Голова правління Фонду Олексій Зарудний.

background Layer 1