Пропустити навігацію

НА ЧАСІ ПИТАННЯ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ОРГАНІВ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

20180712 - НА ЧАСІ ПИТАННЯ РЕОРГАНІЗАЦІЇ ОРГАНІВ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ11 липня відбулось засідання Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення. У заході взяли участь керівництво Пенсійного фонду України та начальники головних управлінь Фонду. Обговорювали питання реорганізації органів Фонду:
– Реорганізація структури Пенсійного фонду є складовою більш масштабного процесу, а саме загальної модернізації усієї системи, – зазначив у своєму виступі Олексій Зарудний.
Голова правління Фонду поінформував присутніх про основні завдання, визначені Стратегією модернізації та розвитку Пенсійного фонду України до 2020 року, затвердженою Урядом у вересні 2016 року.
Зокрема, важливою новацією у питаннях обслуговування громадян є наближення пенсійних послуг до місця проживання людей. Працівники Фонду обслуговують громадян на віддалених робочих місцях, зокрема в об’єднаних територіальних громадах, а також у Центрах надання адміністративних послуг, “Прозорих офісах”.
Загальна мережа точок обслуговування, де можна отримати пенсійні послуги (враховуючи як приміщення органів Фонду, так і віддалені робочі місця), на сьогодні складає 1 581 та продовжує збільшуватись.
Особливо важливий цей процес для Донецької та Луганської областей. Цього року у Донецькій області створено 24 віддалених робочих місця, у Луганській – 35. До кінця року планується створити в цих регіонах відповідно ще 7 та 4 нових точок надання пенсійних послуг.
Загалом по Україні кількість віддалених робочих місць фахівців Фонду цьогоріч має сягнути півтори тисячі.
Також Голова правління Пенсійного фонду України зупинився на питаннях впровадження сучасних інформаційних технологій.
У Пенсійному фонді створено повноцінний Реєстр застрахованих осіб (РЗО). Це потужна централізована інформаційна система, в якій містяться дані про всіх працюючих громадян, пенсіонерів, одержувачів страхових соціальних виплат тощо. Зараз РЗО містить унікальні індивідуальні записи про 42 мільйона громадян.
Завдяки створенню Реєстру в системі Пенсійного фонду запроваджено поступовий перехід на електронний документообіг в питаннях пенсійного забезпечення. Вже 7,7 млн. пенсійних справ є електронними, що в рази скорочує час обслуговування людей та обробки пенсійної документації.
Крім того, реалізовано можливість дистанційного одержання пенсійних послуг через веб-портал Фонду. Користувачами порталу є 2,4 мільйона громадян, які можуть отримати в особистому кабінеті на порталі 15 з 30 видів послуг, що надаються Фондом.
Впроваджується електронне пенсійне посвідчення (ЕПП), яке є одночасно банківською платіжною карткою. Вже видано 431 тисячу таких карток пенсіонерам з числа внутрішньо переміщених осіб. Наступного місяця розпочинається їх оформлення для інших категорій пенсіонерів.
Останнім часом у системі Пенсійного фонду відбулись зміни багатьох функціональних і технологічних процесів. Питання оптимізації структури і чисельності органів Пенсійного фонду не могла не відбутись з огляду на зазначені зміни.
Насамкінець, Голова правління сказав: “Що в процесі всіх перетворень Пенсійний фонд відкритий до діалогу. Ми, як завжди, будемо вдячні за конструктивну критику нашої роботи та пропозиції щодо її покращення як з боку громадськості, так і з боку профільного парламентського Комітету”.

background Layer 1