Пропустити навігацію

ЗВІТ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЗА І КВАРТАЛ 2018 року

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Сумській області та його підвідомчими управліннями (далі – Фонд) забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, факсом, за допомогою Веб-порталу електронних послуг Фонду, державної установи “Урядовий контактний центр”.
Зареєстровано за січень – березень 2018 року 6308 звернень громадян, що на 28,2 відсотка більше порівняно з І кварталом 2017 року (4532 звернень), в тому числі:
– головним управлінням – 2106 звернень (на 80,9 відсотків більше у порівнянні з І кварталом 2017 року);
– підвідомчими органами – 4202 звернень (на 1,7 відсотка більше у порівнянні з І кварталом 2017 року).
Разом з тим, у розрізі районів до органів Фонду спостерігається зменшення кількості звернень громадян з Глухівсього об’єднаного (на 78 відсотків), Роменського об’єднаного (на 54 відсотки), Буринського об’єднаного (на 38 відсотків), Білопільського об’єднаного (на 27 відсотків) та з Шосткинського об’єднаного (на 11 відсотків) управлінь Фонду. Значне збільшення відповідно з Великописарівського об’єднаного (на 310 відсотків), Конотопського об’єднаного (на 200 відсотків) управлінь Фонду.
З числа зареєстрованих звернень в органах Пенсійного Фонду вбачається збільшення звернень громадян в 3,6 рази через засоби зв’язку (поштою, електронною поштою), із зазначенням лише електронної адреси.
Найбільше звернень (на 10 тис. пенсіонерів) до органів Фонду надійшло з Недригайлівського об’єднаного (374), Конотопського об’єднаного (277), Сумського об’єднаного (191), Роменського об’єднаного (153), Тростянецького об’єднаного (120) управлінь Фонду. Найменша кількість звернень громадян відповідно з Великописарівського об’єднаного (31), Глухівського об’єднаного (41), Буринського об’єднаного (92) управлінь Фонду.
На кількість звернень також вплинули масові звернення щодо перерахунку пенсій пенсіонерам міністерства оборони та внутрішніх справ у зв’язку з підвищенням грошового забезпечення. Таких звернень надійшло близько 400, що становить 6,3 відсотка від усіх звернень.
Фахівці органів Фонду за І квартал 2018 року забезпечили оперативний розгляд звернень, що надійшли з державної установи “Урядовий контактний центр” – 386 таких звернень громадян, з яких найбільше надійшло до головного управління (375 звернень) або 97,2 %.
На особистому та виїзних прийомах в Пенсійному Фонді України було прийнято 4069 громадянин (64,5 відсотка від загальної кількості). Найбільше відвідувачів (на 10 тис. пенсіонерів) було з Недригайлівського об’єднаного (365 громадян), Конотопського об’єднаного (266 громадян), Білопільського об’єднаного (227 громадян) та Роменського об’єднаного (145 громадян) управлінь Фонду. Найменше відвідувачів відповідно було з Великописарівського об’єднаного (31 громадян), Глухівського об’єднаного (38 громадян), Охтирського об’єднаного (84 громадян), Буринського об’єднаного (86 громадян) управлінь Фонду області.
У своїх зверненнях до органів Фонду громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, порушували питання щодо перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій – 2244 звернення (35,6 відсотка від загальної кількості звернень); підвищення розміру пенсії –1224 звернень (19,4 відсотка); роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства – 1110 звернення (17,6 відсотка); виконання рішення суду – 134 звернення (2,1); визначення права на пенсію – 78 звернень (1,2 відсотка), отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 6 звернень (0,1 відсотка) тощо.
Протягом січня – березня 2018 року до органів Фонду надійшло 1 повторне звернення від громадянина з Роменського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області, що на 1 більше ніж у I кварталі 2017 року.
Для зменшення кількості звернень в органах Фонду продовжують роботу постійно діючі «гарячі» телефонні лінії. За звітний період 2999 громадян отримали консультаційну підтримку.

background Layer 1