Пропустити навігацію

ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ НА СУМЩИНІ У 73 ТОЧКАХ ДОСТУПУ!

20180817 e1535706442695 - ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ НА СУМЩИНІ У 73 ТОЧКАХ ДОСТУПУ!Всього за рік з 20 базових площадок, де надавались пенсійні послуги мешканцям області, кількість точок надання пенсійних послуг на Сумщині зросла до 73. Завдяки запровадженій ініціативі Пенсійного фонду України з минулого року пенсійні послуги надаються громадянам незалежно від місця їх проживання – екстериторіально. Ці та інші модернізаційні перетворення у Пенсійному фонді дозволили втілювати в життя одну із важливих ідей Фонду – реальне наближення пенсійних послуг до громадян (їх місця проживання), що особливо важливо для громадян в умовах децентралізаційних змін. Відтепер Пенсійний фонд на Сумщині надає свої послуги не лише в 20 приміщеннях установ Фонду, а й на 53 віддалених робочих місцях, створених в: ОТГ, сільрадах, сільських школах та бібліотеках, банках, пошті, ЦНАПах. За цей час на віддалених точках доступу до пенсійних послуг вже надано понад 10 тис. пенсійних послуг мешканцям віддалених від обласного та районних центрів сіл і селищ, що становить 5% від всіх послуг.
«Важливим є те, що для одержання пенсійної послуги не клієнт шукає Пенсійний фонд і думає, як до нього добиратись, виділити такий дорогоцінний, особливо на селі, час і кошти на поїздку до районного чи обласного центру, а навпаки працівники Пенсійного фонду ідуть на село і надають у визначені дні та час необхідні населенню пенсійні послуги від консультації чи допомоги у витребуванні необхідних документів до документального забезпечення призначення чи перерахунку пенсії, виконання заявок на надання довідок та ін.», – вважає керівник пенсійної установи Сумської області Тетяни Зленко.
Обов‘язковою умовою облаштування віддаленого робочого місця стало забезпечення Інтернетом для реалізації ще кількох способів наближення пенсійних послуг до громадян – це дистанційне обслуговування громадян через веб-портал Пенсійного фонду, на якому вже зареєстровано 323 тис. мешканців області (Сумщина займає 1 місце в Україні по рівню залучення громадян до такого сучасного он-лайн сервісу Пенсійного Фонду), а також – можливість обслуговування населення області з самих її віддалених куточків через скайп-зв‘язок. Цього разу через скайп на прийомі у керівника Пенсійного фонду області побували мешканців Липоводолинщини. Відвідувачів скайп-прийому переважно цікавили підходи до визначення грошового забезпечення під час перерахунків пенсій пенсіонерам силових структур, причини невисоких пенсій при значному стажі, права на пенсійне забезпечення державних службовців, правила обчислення страхового стажу, доцільність переходу зі спеціальної пенсії на загальну, норма стажу для виходу на пенсію, а також право на страховий стаж студентів, що навчаються на бюджетній основі. Загалом на Липоводолинщині функціонує 2 точки доступу до пенсійних послуг, на яких обслуговується понад 9 тис. клієнтів Фонду, з них 5512 – пенсіонери. На нещодавно створеній віддаленій робочій точці вже надано 98 пенсійних послуг, що становить 1,1% від всіх наданих пенсійних послуг на Липоводолинщині. Віддалені та дистанційні послуги набувають все більшої популярності у населення, адже їх переваги очевидні, а кількість бажаючих одержати їх у зручний, економний і сучасний спосіб зростає з кожним днем.

background Layer 1