Пропустити навігацію

ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ – УСПІШНІ РЕЗУЛЬТАТИ!

Структурна, технічна, сервісна модернізація в органах Пенсійного фонду потребує сучасних управлінських підходів, вміння працювати в команді, ментальних змін при наданні сучасних пенсійних послуг. Це вимагає постійної роботи над собою і професійними компетенціями як рядових, так і керівних службовців Пенсійного фонду.
У головному управлінні Фонду області відбувся тренінг для начальників відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) та керівників служб управління на тему: «Керівник-це професія.Інструменти ділової комунікації».
Під час заходу спікер поєднувала теоретичну інформацію та цікаві практичні завдання (робота в групах, дискусії), які дали можливість учасникам навчання засвоїти подану інформацію, знайти оперативні та ефективні шляхи вирішення конфліктних ситуацій. Під час тренінгу керівники відпрацювали техніки, прийоми та методи спілкування під час командних вправ, які дозволять застосовувати отримані знання у подальшій роботі, спрямованій на підвищення якості надання пенсійних послуг громадянам.

1 1 - ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ - УСПІШНІ РЕЗУЛЬТАТИ!2 1 - ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ - УСПІШНІ РЕЗУЛЬТАТИ!3 1 - ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ - УСПІШНІ РЕЗУЛЬТАТИ!4 - ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ - УСПІШНІ РЕЗУЛЬТАТИ!

background Layer 1