Пропустити навігацію

ЗВІТ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2019 року

Розгляд звернень
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Сумській області забезпечено організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються до органів Фонду на особистих та виїзних прийомах і різними засобами зв’язку: поштою, електронною поштою, факсом, за допомогою Веб-порталу електронних послуг Фонду, державної установи “Урядовий контактний центр”.
Зареєстровано за І півріччя 2019 року 10847 звернень громадян, що на 15,1% відсотка менше, порівняно з аналогічним періодом 2018 року (12781 звернення)
Зменшення звернень громадян спостерігається на особистому прийомі (на 22 відсотка) , на виїзних прийомах (на 11 відсотків), через засоби зв’язку (поштою, електронною поштою, факсом) (на 35 відсотків). Значне збільшення звернень зафіксовано через вищі органи влади та організації (на 11 відсотків), з Державної установи “Урядовий контактний центр” (на 64 відсотка).
Фахівці органів Фонду забезпечили оперативний розгляд звернень, що надійшли з державної установи “Урядовий контактний центр”. Станом на І півріччя 2019 року – 1042 таких звернень громадян.
З метою більш повної реалізації прав громадян, на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, щодо пенсійного забезпечення, здійснюються особисті та виїзні прийоми громадян на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання пенсіонерів.
Особлива увага на виїзних прийомах приділяється, як інвалідам Великої Вітчизняної війни, так і особам з обмеженими фізичними можливостями, особам з інвалідністю по зору та особам, яким виповнилось 80 і більше років.
На особистому та виїзних прийомах у Фонді області було прийнято 7807 громадян (72 відсотка від загальної кількості звернень).
Найбільше відвідувачів (на 10 тис. пенсіонерів) було зафіксовано до Недригайлівського сервісного центру (564 громадян) та Роменського сервісного центру (512 громадян).
Найменше відвідувачів було зафіксовано до Ямпільського сервісного центру (24 громадян) та Шосткинського сервісного центру (40 громадян).
Продовжує набирати обертів популярність звернень до органів Фонду через скайп – прийом. Станом на І півріччя 2019 року – 130 таких звернень громадян.
У своїх зверненнях до органів Фонду громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, порушували питання щодо перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій – 3376 звернення (31 відсотка від загальної кількості звернень); підвищення розміру пенсії – 2628 звернень (24 відсотка); роз’яснення окремих норм діючого пенсійного законодавства – 1730 звернень (16 відсотків); виконання рішення суду – 340 звернення (3 відсотка); визначення права на пенсію – 282 звернень (2,6 відсотка); отримання пенсії за фактичним місцем проживання – 14 звернення (0,1 відсотка) тощо.
Для зменшення кількості звернень в органах Фонду, продовжують роботу постійно діючі «гарячі» телефонні лінії. За звітний період 8996 громадян отримали консультаційну підтримку, що на 36 відсотків більше, ніж у за І півріччя 2018 року.

background Layer 1