Пропустити навігацію

ЗВЕРНЕННЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ОНЛАЙН: ДБАЄМО ПРО БЕЗПЕКУ

Бажаєте подати звернення до Пенсійного фонду, уникаючи ризику захворювання на COVID-19?

Скористайтесь вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду!

Це сайт, на якому пенсійні сервіси доступні в режимі онлайн. Тобто Ви можете отримати пенсійні послуги, не виходячи з дому, з комп’ютера або мобільних пристроїв (планшета чи смарфона).

Щоб подати звернення до Пенсійного фонду дистанційно, потрібно:

1. Увійти в Особистий кабінет вебпорталу за допомогою ЕЦП або за номером телефону чи банківської картки.
2. В Особистому кабінеті вебпорталу, в меню ліворуч «Комунікації з ПФУ» потрібно натиснути пункт «Звернення» та заповнити анкету, що з’явиться після цього.
3. У розділі анкети необхідно обрати тип звернення (клопотання, пропозиція, питання, скарга), а також зазначити тип особи, орган ПФУ, до якого призначено звернення, дату і зміст звернення, вказати спосіб надання відповіді (поштою, факсом, e-mail), додати файл.

Стан оброблення звернень можна переглянути у розділі «Мої звернення» меню ліворуч. Якщо в цьому розділі одразу не буде звернення, натисніть на пункт «Оновити» у верхньому куті праворуч.

Користуйтеся пенсійними онлайн-сервісами, бережіть себе і своїх близьких! Міцного здоров’я!

ONLAJN 1506 - ЗВЕРНЕННЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ОНЛАЙН: ДБАЄМО ПРО БЕЗПЕКУ

background Layer 1