Пропустити навігацію

РІШЕННЯ колегії від 11 серпня 2020 року №3

ПЕНСІЙНИЙ  ФОНД  УКРАЇНИ

 

КОЛЕГІЯ

ПРИ НАЧАЛЬНИКУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ

ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

11.08.2020                                                                                                                                                № 3

м.Суми 

Про підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України

в Сумській області у І півріччі 2020 року

 

      Заслухавши  доповідь  першого  заступника начальника головного управління Савісько О.В. про підсумки роботи головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області у І півріччі 2020 року, колегія відмічає, що діяльність головного управління спрямовується на забезпечення стандартів функціонування та надання послуг в залах обслуговування громадян, передбачених Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженим Постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1, та на виконання нормативно-правових актів, прийнятих у зв’язку з карантинними обмеженнями, своєчасне призначення, перерахунок та здійснення пенсійних виплат, забезпечення додержання пенсійного законодавства, мобілізації надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України та їх раціональне використання, реалізацію державної антикорупційної політики.

    Враховуючи зазначене та результати рейтингових показників роботи структурних підрозділів головного управління, 

ВИРІШИЛИ:

  1. Інформацію першого заступника начальника головного управління (Савісько О.В.) взяти до відома.

 

  1. Начальнику управління обслуговування громадян (Майковська В.І.), начальникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) забезпечити:
  • належні умови в залах обслуговування громадян, передбачені Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженим Постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1, та на виконання нормативно- правових актів, прийнятих у зв’язку з карантинними обмеженнями;
  • проведення роботи з ОТГ, селищними радами по організації безконтактного звернення осіб, які проживають на їх території, до установ Фонду в період карантинних обмежень;
  • налагодження співпраці з роботодавцями на виконання постанови Кабінету Міністрів України №1084, з метою організації роботи по скануванню паперових трудових книжок та переведення їх в електронний вигляд;
  • активізацію роботи по залученню клієнтів до оформлення анкет на вебпорталі Пенсійного фонду України для автоматичного призначення пенсії;
  • активізацію роботи по формуванню завчасних пенсійних справ з метою отримання «чистого» пакета документів до моменту настання права на призначення пенсії.

 

  1. Начальнику управління обслуговування громадян (Майковська В.І.), начальникам Охтирського відділу обслуговування громадян (сервісного центру)  (Огреб В.В.), Роменського відділу обслуговування громадян (сервісного центру)  (Біленко А.Г.), Центрального відділу обслуговування громадян (сервісного центру) (Шевченко М.О.) забезпечити посилення контролю за дотриманням термінів видачі паперових пенсійних посвідчень.

 

  1. Начальнику управління застосування пенсійного законодавства (Кузнецова Т.Г.) забезпечити:
    • неухильне дотримання вимог пенсійного законодавства при призначенні та перерахунках пенсій;
    • якісне та повне опрацювання пенсійних справ пенсіонерів, які своєчасно не повідомили про факт працевлаштування, а також пенсійних справ, що потрапили до звіту «Контроль розпоряджень»;
    • за результатами перевірки пенсійних справ визначення типових проблемних питань, які виникають при опрацюванні пенсійної документації, їх причин та проведення навчання зі спеціалістами відділів призначення та перерахунків пенсій №1-7 для упередження недоліків у роботі.
    •  
  1. Начальнику управління застосування пенсійного законодавства (Кузнецова Т.Г.), начальникам відділів з питань перерахунків пенсій №1-7 забезпечити:
  • 1) контроль за правильним внесенням та обрахунком розміру заробітної плати у разі проведення будь-яких перерахунків по пенсійних справах, у тому числі при проведенні тих, які не стосуються обчислень по заробітній платі, продовженні та поновленні виплати пенсії;
  • 2) правильність та відповідність вимогам законодавства і поданим документам встановлення до пенсій надбавок та підвищень.

 

  1. Начальнику управління застосування пенсійного законодавства (Кузнецова Т.Г.) забезпечити узагальнення практики застосування норм законодавства при призначенні/перерахунках пенсій на основі «Бібліотеки з питань пенсійного забезпечення» та підтримання її в актуальному стані.

 

  1. Начальнику управління з питань виплати пенсій (Нагорна О.Б.), начальникам відділів з питань виплати пенсій №1-7, начальнику відділу з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (Майфат М.А.) забезпечити:

         1) своєчасну та якісну підготовку документів для виплати пенсій і надання їх до виплатних установ;

         2) активізацію роботи та посилення контролю за своєчасністю і повнотою повернення й стягнення зайво виплачених коштів.

        

  1. Начальнику управління з питань виплати пенсій (Нагорна О.Б.), начальникам відділів з питань виплати пенсій №1-7 забезпечити внесення у документи для виплати пенсії нарахованої суми пенсії не пізніше одного місяця з дня прийняття рішення про призначення, перерахунок, переведення з одного виду пенсії на інший, поновлення виплати пенсії.

 

  1. Начальнику управління з питань виплати пенсій (Нагорна О.Б.), начальникам відділів з питань виплати пенсій №1 (Бойко В.М.), №2 (Доля Т.В.),  №7 (Малик І.В.), начальнику відділу з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (Майфат М.А.) посилити контроль за повнотою та своєчасністю внесення інформації до Реєстру рішень, виконання яких здійснюється за окремою бюджетною програмою.

 

  1. Начальнику управління з питань виплати пенсій (Нагорна О.Б.), начальнику фінансово-економічного управління (Дерев’янко О.Л.), начальнику юридичного управління (Молодцова Ю.С.) забезпечити повний достовірний облік переплат пенсій та вжиття відповідних заходів для їх відшкодування.

 

  1. Начальнику управління з питань виплати пенсій (Нагорна О.Б.), начальнику відділу з питань виплати пенсій №1 (Бойко В.М.) забезпечити посилення контролю за повнотою та своєчасністю опрацювання даних про смерть пенсіонерів та інформації про недійсні паспортні документи.

 

  1. Начальнику управління обслуговування громадян (Майковська В.І.), начальнику управління застосування пенсійного законодавства (Кузнецова Т.Г.), начальнику управління з питань виплати пенсій          (Нагорна О.Б.) впровадити методологію обслуговування громадян на основі візитів клієнтів до сервісних центрів та забезпечити її виконання.

 

  1. Начальнику фінансово-економічного управління (Дерев’янко О.Л.) забезпечити контроль за станом розрахунків з бюджетом Пенсійного фонду комунальних підприємств, бюджетних установ та ініціювання пропозицій до органів місцевої влади включення до місцевих бюджетів коштів для своєчасної сплати поточних платежів та заборгованості до бюджету Пенсійного фонду.

 

  1. Начальнику фінансово-економічного управління (Дерев’янко О.Л.) врахувати при розподілі заохочувальних виплат за підсумками роботи у серпні 2020 року рейтингові показники структурних підрозділів головного управління за І півріччя 2020 року.

 

  1. Начальнику управління адміністративного забезпечення (Горевий А.В.), начальнику фінансово-економічного управління (Дерев’янко О.Л.) забезпечити дотримання порядку взаємодії між фінансово-економічним управлінням і управлінням адміністративного забезпечення щодо своєчасного та в повному обсязі надання документів для оплати комунальних послуг та енергоносіїв з метою недопущення дебіторської й кредиторської заборгованості.

 

  1. Начальнику управління адміністративного забезпечення (Горевий А.В.), начальникам відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) до 15.09.2020 забезпечити підготовку приміщень сервісних центрів головного управління до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 років.

 

  1. Начальнику управління адміністративного забезпечення (Горевий А.В.) до 30.10.2020 забезпечити завершення ремонтних робіт в приміщеннях органів Пенсійного фонду Сумської області за розробленою проєктно-кошторисною документацією.

Голова колегії                                                                     Т. ЗЛЕНКО

Секретар колегії                                                                Ю. КОРОЛЬ

background Layer 1