Пропустити навігацію

ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПОТРЕБУЮТЬ ЗАХИСТУ

 
27 жовтня відбулось засідання обласної координаційної ради з вирішення питань осіб з інвалідністю, у якому взяла участь перший заступник начальника головного управління Пенсійного фонду в Сумській області Олена САВІСЬКО.
Засідання проводилось в онлайн-режимі за участю представників міських рад та райдержадміністрацій. Члени координаційної ради розглянули питання щодо виконання на Сумщині у 2021 році вимог Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю, зокрема:
2705 - ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПОТРЕБУЮТЬ ЗАХИСТУправа на реабілітацію та абілітацію дітей з інвалідністю;
2705 - ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПОТРЕБУЮТЬ ЗАХИСТУправ на доступне середовище, освіту, здоров’я, працю та зайнятість;
2705 - ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПОТРЕБУЮТЬ ЗАХИСТУдоступність осіб з обмеженими фізичними можливостями до державних установ.
Органи Пенсійного фонду Сумщини, де клієнтами є понад 49 тисяч осіб з інвалідністю та особи похилого віку, постійно вдосконалюють клієнтський простір на безбар‘єрність та архітектурну і інформаційну доступність.
Органи Пенсійного фонду Сумщини найбільше зареєстрували мешканців області на вебпорталі Пенсійного фонду, надавши додаткову можливість – одержувати пенсійні послуги дистанційно. Наразі 45% населення області, з яких понад 200 тисяч пенсіонерів, більше 50 тисяч осіб з інвалідністю можуть одержувати пенсійні послуги, не виходячи з дому. В області працює унікальний ПЕНСІЙНИЙ ДОПОМОГОМОБІЛЬ, що виїзжає для обслуговування мешканців віддалених сільських територій за принципом: «ми там, де наш клієнт!» Для відвідувачів з числа маломобільних груп населення приміщення Фонду обладнані пандусами відповідно до будівельних стандартів, підйомниками, кнопками виклику, санітарні кімнати облаштовані з урахуванням інклюзії. Для осіб з вадами зору облаштована тактильно-рельєфна навігація, тактильні мнемосхеми, метрономи, є можливість скористатись інформаційними довідниками, надрукованим шрифтом Брайля та скористатись онлайн сурдоперекладачем.
Головне управління постійно транслює політику поваги до клієнтів, тож постійно працює над покращенням умов для їх обслуговування у тісній співпраці з громадськими організаціями та експертним середовищем. Тож нарада, що відбулась, додасть нових змін на краще.
249758781 1021323258440976 8852112317793011022 n.jpg? nc cat=106&ccb=1 5& nc sid=8bfeb9& nc ohc= JCMPd63R3QAX9lzX v& nc ht=scontent.fhrk10 1 - ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПОТРЕБУЮТЬ ЗАХИСТУ
background Layer 1