Пропустити навігацію

Спеціалісти Головного управління консультують громадян з питань пенсійного забезпечення під час “прямої телефонної лінії”

Жителі Козівського, Лановецького, Теребовлянського районів та міста Тернополя мали нагоду отримати фахові консультації з питань пенсійного забезпечення під час проведення “прямої телефонної лінії”.

Із додзвонювачами спілкувались начальник Козівського відділу обслуговування громадян Павло Беднарський, начальник Лановецького відділу обслуговування громадян Володимир Івашук, начальник відділу з питань виплати пенсій № 9 Людмила Сідляр та начальник відділу з питань перерахунків пенсій № 14 Галина Гумницька.

Найбільше запитань стосувалися змін у пенсійному законодавстві, перерахунку пенсійних виплат з 01 грудня 2019 року та механізму його проведення. Також, громадяни цікавились умовами перерахунку пенсій працюючим пенсіонерам, порядком обчислення страхового стажу, віком виходу на пенсію на пільгових умовах, як вирішити проблему із недостатнім страховим стажем та які документи необхідно мати для підтвердження трудового стажу отриманого за кордоном при оформленні пенсії в Україні. 

 Впродовж спілкування спеціалісти Фонду проінформували слухачів про можливість виготовлення електронного пенсійного посвідчення та розповіли про послугу смс-інформування за допомогою якої Пенсійний фонд інформує пенсіонерів про призначення і перерахунок пенсій.

Усі учасники «прямої телефонної лінії» отримали вичерпні відповіді на свої запитання. 

Lanivtsi pryama liniya 1024x768 - Спеціалісти Головного управління консультують громадян з питань пенсійного забезпечення під час “прямої телефонної лінії”

Terebovlya pryama liniya 768x1024 - Спеціалісти Головного управління консультують громадян з питань пенсійного забезпечення під час “прямої телефонної лінії”

Kozova pryama liniya 768x1024 - Спеціалісти Головного управління консультують громадян з питань пенсійного забезпечення під час “прямої телефонної лінії”

background Layer 1