Під час карантину консультуємо у телефонному режимі
З метою запобігання поширенню вірусної інфекції одним із основних засобів комунікації Фонду з громадянами є надання консультацій з пенсійних питань у телефонному режимі. Тому керівництво Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області щотижнево проводять прямі телефонні лінії для жителів області.
В черговий раз на дзвінки громадян відповідав начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області Ігор Москалик. Очільник Фонду розповів додзвонювачам, як працює Головне управління в умовах карантину та надав роз’яснення щодо проведених з 1 квітня перерахунків пенсійних виплат працюючим пенсіонерам, щомісячної доплати пенсіонерам віком старше 80 років і одноразової грошової допомоги у сумі 1 тисяча грн., особам, пенсія яких не перевищує 5 тисяч грн., а також порядку проведення запланованої індексації пенсії. Окрім того, керівник Головного управління повідомив, що фінансування пенсій та одноразових допомог проводиться своєчасно та в повному обсязі.
Водночас, Ігор Москалик звернув увагу додзвонювачів на те, що залишаючись вдома на час дії карантину, громадяни можуть отримати необхідну інформацію та подати документи для призначення чи перерахунку пенсії без особистих візитів до сервісних центрів, скориставшись електронними послугами вебпорталу Пенсійного фонду України.
Пенсійний фонд України рекомендує людям літнього віку в умовах розповсюдження коронавірусної інфекції мінімізувати соціальні контакти.
Отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення, перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому у телефонному режимі, або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
Бережіть себе – збережете Україну!