Телефонний зв’язок – можливість отримання роз’яснень не виходячи з дому!
Для отримання відповідей на актуальні запитання щодо пенсійного забезпечення в умовах карантину, не відвідуючи органи Фонду, спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України систематично проводять прямі телефонні лінії. Чергові консультації фахівці Фонду надали жителям Борщівського, Чортківського, Збаразького та Бучацького районів.
Запитання громадян стосувались запланованих перерахунків пенсійних виплат у зв’язку із зміною мінімальної заробітної плати, перерахунків пенсій для 65 – річних та 80 – річних пенсіонерів. Також додзвонювачі цікавилися тим, які документи необхідно мати для оформлення допомоги на поховання та порядком виплати недоотриманої пенсії після смерті пенсіонера.
Разом з тим, спеціалісти Головного управління поінформували жителів районів про зручні можливості одержання інформації з пенсійних питань за допомогою сучасних електронних сервісів Пенсійного фонду без особистих візитів до сервісних центрів.
Отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення, перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому у телефонному режимі, або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).