Пропустити навігацію

Проведено пряму телефонну лінію з питань пенсійного забезпечення

Фахівці Головного управління Пенсійного фонду в Тернопільській області намагаються донести інформацію щодо останніх змін у пенсійному законодавстві та зручностей користування вебпорталом електронних послуг Фонду до усіх категорій населення. Одним із найефективніших засобів, в умовах карантину, є проведення прямих телефонних ліній.

Під час чергових прямих телефонних ліній спеціалісти Фонду відповіли на запитання жителів Борщова, Чорткова, Збаража і Бучача, які цікавились порядком перерахунку пенсій з 1 вересня 2020 року для непрацюючих 65-річних пенсіонерів у зв’язку із зміною розміру мінімальної заробітної плати. Також, громадяни отримали пояснення щодо вимог чинного законодавства до документів, які подаються для призначення пенсійної виплати, порядку укладення договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та умов зарахування стажу для призначення пенсії.

 Поряд з тим, спеціалісти сервісних центрів розповіли дозвонювачам про переваги використання електронних сервісів Пенсійного фонду України, оскільки дистанційна форма обслуговування громадян дає змогу оперативно, не виходячи з дому, отримати користувачам вебпорталу Фонду необхідні довідки чи інші документи з підтвердженням QR-коду. 

BUCHACH 2 768x1024 - Проведено пряму телефонну лінію з питань пенсійного забезпеченняborshhiv 2 1024x964 - Проведено пряму телефонну лінію з питань пенсійного забезпеченняzbarazh 2 768x1024 - Проведено пряму телефонну лінію з питань пенсійного забезпеченняCHortkiv 1 1024x768 - Проведено пряму телефонну лінію з питань пенсійного забезпечення

 

background Layer 1