Пропустити навігацію

Під час карантину надаємо консультації у телефонному режимі

В умовах карантину, одним із основних засобів комунікації Фонду з громадянами є  надання консультацій з пенсійних питань у телефонному режимі. Тому спеціалісти Головного управління  Пенсійного фонду України в Тернопільській області провели прямі телефонні лінії для жителів Лановецького, Підволочиського, Теребовлянського та Тернопільського районів.

Впродовж роботи прямої телефонної лінії звернулося багато громадян за роз’ясненням стосовно показників, які впливають на розмір пенсійної виплати, зокрема страхового стажу, необхідного для призначення пенсії та як оформити електронне пенсійне посвідчення, щоб скористатися його можливостями.

Разом з тим, фахівці Фонду повідомили дозвонювачам про можливості дистанційного обслуговування населення без особистого відвідування сервісних центрів, завдяки сучасним сервісам вебпорталу Пенсійного фонду України та роз’яснили порядок реєстрації на ньому за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Lanivtsi 1 1024x768 - Під час карантину надаємо консультації у телефонному режимі Pidvolochysk 1 614x1024 - Під час карантину надаємо консультації у телефонному режимі Terebovlya 1 769x1024 - Під час карантину надаємо консультації у телефонному режимі Ternop rajon 768x1024 - Під час карантину надаємо консультації у телефонному режимі

background Layer 1