Про важливість легального працевлаштування перевізникам та водіям центрального автовокзалу Тернополя
Заступник начальника управління – начальник відділу забезпечення наповнення бюджету фінансово – економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області Лідія Миколайчук разом з представниками управління Держпраці в Тернопільській області та Тернопільського міськрайонного центру зайнятості взяла участь у інформаційно-роз’яснювальній кампанії, щодо детінізації ринку праці та неприпустимості допуску до роботи працівників без належного оформлення трудових відносин у сферах транспорту та кур’єрській діяльності.
Під час спілкування організатори заходу розповіли перевізникам та водіям центрального автовокзалу Тернополя про необхідність дотримання вимог законодавства про працю в частині належного оформлення трудових відносин, оплати праці найманих працівників, забезпечення їх прав на здорові та безпечні умови праці, на відпочинок, на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Фахівець Фонду повідомила громадянам, що відповідно до діючого пенсійного законодавства, встановлено пряму залежність розмірів пенсій від страхового стажу та заробітку, з якого фактично сплачені страхові внески до Пенсійного фонду. Наголосила, що отримуючи зарплату в конвертах, працівники позбавляють себе соціальних гарантій. Зокрема, через несплату єдиного соціального внеску наймані працівники втрачають соціальну захищеність, страховий стаж та можливість одержання заробленої пенсії по віку, по інвалідності та в інших випадках, передбачених законодавством.
Також, Лідія Миколайчук поінформувала громадян про те, що Пенсійний фонд України надає зручну можливість дистанційно здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на пенсійні права громадян через вебпортал електронних послуг Фонду.
Окрім того, організатори заходу звернули увагу на відповідальність за використання незадекларованої праці, допуску до роботи працівників на умовах так званого «стажування» та підміну трудових відносин цивільно-правовими.