Пряма телефонна лінія – це сучасна і ефективна форма взаємодії із громадянами
Громадяни Тернопільщини мали нагоду у зручному форматі, без черг та особистого відвідування отримати відповіді на запитання щодо пенсійного законодавства під час дії прямої телефонної лінії, яку вчергове провела перший заступник начальника Головного управління Алла Якубовська.
Вході телефонної розмови найбільше дозвонювачі цікавились змінами у пенсійному забезпеченні, які заплановані впродовж 2021 року, розміром пенсійної виплати залежно від тривалості страхового стажу та суми заробітної плати з якої сплачено єдиний соціальний внесок, а також як «докупити» страховий стаж.
Окрім того, громадяни отримали вичерпні відповіді на запитання щодо призначення пенсії не за місцем проживання в межах області та як зараховується людині страховий стаж коли вона працювала неповний робочий час і звільнена з роботи не останнім днем календарного місяця.
Під час спілкування Алла Якубовська ознайомила жителів області з онлайн-сервісами Фонду «Пенсійний калькулятор», «Електронна трудова книжка» і «Автоматичне призначення пенсії за віком». Пояснила як авторизуватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, щоб самостійно контролювати нараховану заробітну плату, сплату страхових внесків роботодавцем та отримати довідки ОК-5,ОК-7.