Пропустити навігацію

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «Б» – заступника начальника відділу обслуговування громадян № 12 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області (робоче місце – м. Заліщики)

Додаток 1

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Головного управління

Пенсійного фонду України

в Тернопільській області від

___ __________2021 року №___

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття посади державної служби

категорії «Б» – заступника начальника відділу обслуговування громадян № 12 (сервісний центр) управління обслуговування громадян

Головного управління Пенсійного фонду України

 в Тернопільській області

(робоче місце – м. Заліщики)

 

Загальні умови
Посадові обов’язки
1)   Забезпечувати дотримання у відділі (пунктах) обслуговування громадян стандартів обслуговування, які визначені Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, яке затверджено постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1, та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 за № 991/27436 (із змінами).

2)   Організовувати прийом громадян в сервісному центрі, керувати потоками відвідувачів. Здійснювати особистий прийом громадян. Організовувати виїзний прийом до громадян з особливими фізичними можливостями.

3)   Забезпечувати повноту та якість реєстрації відділом обслуговування громадян (сервісний центр) заяв в централізованому електронному обліку (форма 10) та своєчасність їх опрацювання.

4)   Організовувати ведення обліку всіх наданих послуг, реєстрацію громадян, які звернулись до сервісного центру.

5)   Організовувати роботу, в межах компетенції, щодо розгляду письмових та усних звернень громадян.  Виявляти та усувати причини, що призводять до подання громадянами скарг та повторних звернень. Забезпечувати роботу «гарячої» телефонної лінії та оперативний розгляд звернень які поступили. Забезпечувати розгляд запитів щодо витребування довідок про стаж, заробіток, тощо.

6)   Здійснювати моніторинг та оцінку якості обслуговування громадян, вживати заходів щодо виявлення проблемних аспектів та потенційних корупційних ризиків. Вносити пропозиції щодо вдосконалення організації роботи. Узагальнювати, аналізувати та готувати керівництву Головного управління інформаційні та аналітичні матеріали з питань віднесених до компетенції відділу.

7)   Проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо висвітлення загальної інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій та спектр послуг, які надаються органами Пенсійного фонду, в тому числі про можливість доступу до сервісів дистанційного обслуговування, подання документів, звернень з використанням ЄЦП, через вебпортал електронних послуг.

8)   Проводити навчання спеціалістів відділу з метою вивчення нових стандартів організації обслуговування громадян, норм законодавства для підвищення їх професійної кваліфікації.

9)   Проводити роботу щодо розширення мережі пунктів обслуговування громадян, в тому числі на базі об’єднаних територіальних громад, центрів надання адміністративних послуг, прозорих соціальних офісів, інфраструктури національного поштового зв’язку, банків, органів влади тощо. Оцінювати ефективність функціонування створених віддалених робочих місць. Забезпечувати роботу спеціалістів відділу на віддалених робочих місцях.

Умови оплати праці посадовий оклад – 6700 грн; надбавки, премії – відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду За безстроковим трудовим договором.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання 1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами);

2) резюме за формою згідно з додатком 2-1, в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

3) заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Подача додатків до заяви не є обов’язковою.

 

Строк подання інформації – до 16:00 год.              12 квітня 2021 року включно.

Додаткові (необов’язкові документи) Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби
Дата і час початку проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) 15 квітня 2021 року, початок о 10.00 год.

за адресою 46001, м. Тернопіль, майдан Волі, 3

(електронне тестування)

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Савка Галина Василівна

Сейнаші Марта Василівна

тел. (0352) 25 18 05, gu.ternopil@pfu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги
1 Освіта вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче магістра
2 Досвід роботи досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності
не менше двох років
3 Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою
4 Володіння іноземною мовою
Вимоги до компетентності
  Вимога Компоненти вимоги
1 Управління організацією роботи – чітке бачення цілі;

– ефективне управління ресурсами;

–  чітке планування реалізації;

–  ефективне формування та управління процесами

2 Якісне виконання поставлених завдань – чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;

– комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;

– розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення

3 Командна робота та взаємодія – розуміння ваги свого внеску у загальний результат (структурного підрозділу/державного органу);

–  орієнтація на командний результат;

– готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

– відкритість в обміні інформацією

4 Наставництво персоналу – здатність навчати та передавати здобутий професійний досвід колегам;

– орієнтація на формування і розвиток професійних компетентностей колег;

– сприяння адаптації працівників в колективі

5 Відповідальність – усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

– усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

– здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати

  Професійні знання  
  Вимога Компоненти вимоги  
  1 Знання законодавства Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»

та іншого законодавства

 
  2 Знання законодавства у сфері Знання:

Закону України «Про звернення громадян»;

Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»;

Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

Закону України «Про судоустрій і статус суддів»;

Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність»;

Постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України»;

Указів та розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, постанов правління Пенсійного фонду України, інших нормативно-правових актів з питань пенсійного забезпечення.

 
             

 

 

background Layer 1