Пропустити навігацію

Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі

«Пряма» телефонна лінія – це сучасна і ефективна форма взаємодії з громадянами Тернопільщини, котрі отримують фахові індивідуальні консультації у зручний час, без черг та особистого відвідування Фонду. В черговий раз, на запитання додзвонювачів відповідали спеціалісти Гусятинського, Кременецького, Козівського та Заліщицького сервісних центрів.

Актуальними питаннями, які цікавили громадян були щодо зміни способу виплати пенсій із 01 вересня 2021 року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2021 року № 277 «Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсії та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України», правильності нарахування і обчислення страхового стажу, порядку звернення за первинним призначенням пенсії та перерахунку пенсійних виплат працюючим пенсіонерам, а також особливостей пенсійного забезпечення фізичних осіб-підприємців.

Разом з тим, фахівці сервісних центрів запропонували громадянам скористатися електронними послугами Фонду за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України та послуги смс-інформування.

Gusyatyn 576x1024 - Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі Zalishhyky 575x1024 - Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі Kozova 768x1024 - Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі Kremenets 768x1024 - Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі

background Layer 1