УМОВИ проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку № 1 фінансово-економічного управління Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Додаток 10
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Головного управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області від
___ __________2021 року №___
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби
категорії «В» – головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку № 1 фінансово-економічного управління
Головного управління Пенсійного фонду України
в Тернопільській області
Загальні умови | |||||||
Посадові обов’язки | 1) Облік операцій за надходження основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, їх оприбуткування, введення в експлуатацію та виведення з експлуатації.
2) Облік операцій надходження запасів (паливно-мастильних матеріалів, запчастин, малоцінних та швидкозношуваних предметів, тощо). 3) Облік операцій з внутрішнього переміщення матеріальних цінностей та проведення звірки з матеріально відповідальними особами. 4) Облік операцій списання запасів, приймання та перевірка первинних документів та звітів про використання та списання матеріальних цінностей, щомісячне проведення звірки з матеріально відповідальними особами. 5) Облік операцій зі списання основних засобів інших необоротних матеріальних активів, збір та підготовка документів, які обґрунтовують необхідність списання (актів обстеження, експертизи технічного стану, даних про термін перебування в експлуатації, накопичену амортизацію, погодження на списання, тощо) 6) Облік операцій з нарахування зносу (амортизації) основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, а також проведення дооцінки, індексації матеріальних цінностей. 7) Здійснення аналітичного обліку матеріальних цінностей (ведення інвентарних карток обліку основних засобів, карток обліку пробігу шин, тощо; своєчасне внесення змін до них, формування оборотно-сальдових відомостей), звірки з даними облікових регістрів та матеріально відповідальних осіб, контролю за укладанням договорів про повну індивідуальну матеріальну відповідальність. 8) Перевірка, складання та комплектування первинних документів з обліку операцій з матеріальними цінностями, їх відображення в меморіальних ордерах № 9 “Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів”, № 10 “Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення малоцінних швидкозношуваних предметів”, № 13 “Накопичувальна відомість витрачання матеріалів” та інших облікових регістрах. 9) Підготовка наказу про проведення інвентаризацій матеріальних цінностей у випадках, передбачених чинним законодавством (щорічно перед складання звітності, у разі зміни матеріально відповідальних осіб тощо), якісне і достовірне документування результатів інвентаризацій. 10) Підготовка аналітичних матеріалів про наявність, надходження, рух та списання матеріальних цінностей для складання звітності, підготовки кошторису та інших цілей. |
||||||
Умови оплати праці | посадовий оклад – 5500 грн;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами). |
||||||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстроково | ||||||
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | 1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами);
2) резюме за формою згідно з додатком 2-1, в якому обов’язково зазначається така інформація: – прізвище, ім’я, по батькові кандидата; – реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; – підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; – підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; – відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою.
Строк подання інформації – до 16:00 год. |
||||||
Додаткові (необов’язкові документи) | заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби | ||||||
Дата і час початку проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) | 26 травня 2021 року, початок о 10.00 год.
за адресою 46001, м. Тернопіль, майдан Волі, 3 (електронне тестування).
Учасникам конкурсу при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України. |
||||||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Савка Галина Василівна
Сейнаші Марта Василівна тел. (0352) 25 18 05, gu.ternopil@pfu.gov.ua |
||||||
Кваліфікаційні вимоги | |||||||
1. | Освіта | вища освіта відповідного професійного спрямування ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра | |||||
2. | Досвід роботи | не обов’язково | |||||
3. | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою | |||||
4. | Володіння іноземною мовою | – | |||||
Вимоги до компетентності | |||||||
Вимога | Компоненти вимоги | ||||||
1. | Ефективність координації з іншими | – здатність налагоджувати зв’язки з іншими структурними підрозділами державного органу, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;
– уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій; – здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль |
|||||
2. | Аналітичні здібності | – здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;
– вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; – вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи |
|||||
3. | Самоорганізація та самостійність в роботі | – уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
– здатність до самомотивації (самоуправління); – вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності |
|||||
4. | Відповідальність | – усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
– усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; – здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
|||||
Професійні знання | |||||||
Вимога | Компоненти вимоги | ||||||
1. | Знання законодавства | Знання:
Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» |
|||||
2. | Знання законодавства у сфері | Знання законодавства:
– Бюджетний кодекс України; – Податковий кодекс України; – Закон України “Про Державний бюджет України” на відповідний рік; – Закон України від 16.07.1999 р. № 996-XIV “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”; – Закон України від 25.12.2015 р. № 922-VIII “Про публічні закупівлі”; – постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 228 “Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ”; – постанова Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332 “Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державним органам, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного і місцевого бюджетів”; – наказ Міністерства фінансів України від 08.09.2017 № 755 “Про затвердження типових форм меморіальних ордерів, інших облікових регістрів суб’єктів державного сектору та порядку їх складання”; – наказ Міністерства фінансів України від 31.12.2013 № 1203 “Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі”; – наказ Міністерства фінансів України від 29.12.2015 №1219 “Про затвердження деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку в державному секторі”; – наказ Міністерства фінансів України від 29.06.2017 № 604 “Про затвердження форм карток і книг аналітичного обліку суб’єктів державного сектору та порядку їх складання”; – наказ Міністерства фінансів України від 02.04.2014 № 372 “Про затвердження Порядку бухгалтерського обліку окремих активів і зобов’язань бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ”; – наказ Міністерства фінансів України від 12.03.2012 № 333 “Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету”; – наказ Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88 “Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку”; – наказ Міністерства фінансів України від 12.10.2010 № 1202 “Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі”; – Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 “Основні засоби” – Національне положення (стандарт бухгалтерського обліку в державному секторі 123 “Запаси”; – наказ Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 11 “Про затвердження Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб’єктів державного сектору”; – постанова Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 р. № 1314 “Про затвердження Порядку списання об’єктів державної власності”; – наказ Міністерства фінансів України від 13.09.2016 р. № 818 “Про затвердження типових форм з обліку і списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання”; – наказ Міністерства фінансів України від 02.09.2014 р. № 879 “Про затвердження Положення про інвентаризацію активів і зобов’язань”. |
|||||