Пропустити навігацію

Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі

«Пряма» телефонна лінія – це сучасна і ефективна форма взаємодії з громадянами Тернопільщини, котрі отримують фахові індивідуальні консультації у зручний час, без черг та особистого відвідування Фонду. Така форма комунікації є надзвичайно актуальною в умовах пандемії коронавірусу, тому спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області систематично проводять прямі телефонні лінії для жителів Тернопільщини.

В  черговий раз на запитання додзвонювачів відповідали фахівці Гусятинського, Кременецького, Козівського та Заліщицького сервісних центрів.

Актуальними питаннями, що цікавили громадян були щодо перерахунку пенсій для працюючих пенсіонерів з 1 квітня 2021 року, зміни прожиткового мінімуму та розміру мінімальної пенсії з 1 липня 2021 року, як змінити спосіб отримання пенсії з поштових відділень на банківські установи та який необхідний стаж для виходу на пенсію за віком у 2021 році. Також спеціалісти Фонду інформували додзвонювачів про поетапне впровадження електронної форми листків непрацездатності з 1 червня 2021 року, які сформовані на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

Окрім цього, фахівці Фонду надали громадянам інформацію щодо електронних послуг, які надає вебпортал Пенсійного фонду України.

1 2 - Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі

background Layer 1