Пропустити навігацію

Жителі області отримують консультації щодо пенсійного забезпечення у телефонному форматі

Відбулися чергові прямі телефонні лінії для жителів Бережан, Зборова, Монастириська і Тернополя, під час яких громадяни могли звернутися із своїми питаннями до фахівців Пенсійного фонду України в Тернопільській області. Такий формат комунікації є надзвичайно актуальним в умовах пандемії коронавірусу та економить час жителів на дорогу до сервісних центрів.

Актуальними питаннями, що цікавили громадян були щодо перерахунку пенсій для працюючих пенсіонерів з 1 квітня 2021 року, зміни прожиткового мінімуму та розміру мінімальної пенсії з 1 липня 2021 року, як змінити спосіб отримання пенсії з поштових відділень на банківські установи та який необхідний стаж для виходу на пенсію за віком у 2021 році. Також спеціалісти Фонду інформували додзвонювачів про поетапне впровадження електронної форми листків непрацездатності з 1 червня 2021 року, які сформовані на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

Разом із кваліфікованими роз’ясненнями працівники Фонду надали громадянам інформацію про роботу вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, що дають змогу контролювати сплату внесків та зарахування страхового стажу, подавати документи для призначення пенсії в електронному вигляді.

1 6 - Жителі області отримують консультації щодо пенсійного забезпечення у телефонному форматі

background Layer 1