Пропустити навігацію

Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі

«Пряма» телефонна лінія – це ефективна форма взаємодії з громадянами Тернопільщини, котрі отримують фахові індивідуальні консультації у зручний час, без черг та особистого відвідування Фонду. Така форма комунікації є актуальною і безпечною в умовах пандемії коронавірусу, тому спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області систематично проводять консультації у телефонному форматі.

В  черговий раз на запитання додзвонювачів відповідали фахівці Лановецького, Підволочиського, Теребовлянського і Тернопільського сервісних центрів.

Громадяни цікавилися питаннями перерахунку пенсій для працюючих пенсіонерів з 1 квітня 2021 року, зміни прожиткового мінімуму та розміру мінімальної пенсії з 1 липня 2021 року, як змінити спосіб отримання пенсії з поштових відділень на банківські установи та який необхідний стаж для виходу на пенсію за віком у 2021 році. Також спеціалісти Фонду інформували додзвонювачів про впровадження електронної форми листків непрацездатності з 1 червня 2021 року, які сформовані на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

Окрім цього, фахівці Фонду надали громадянам інформацію щодо електронних послуг, якими можна скористатися за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України.

1 10 - Спеціалісти Головного управління консультують громадян у телефонному режимі

background Layer 1