УМОВИ проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Додаток 4
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Головного управління
Пенсійного фонду України
в Тернопільській області від
25 червня 2021 року № 257
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби
категорії «В» – головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 11 (сервісний центр) управління обслуговування громадян
Головного управління Пенсійного фонду України
в Тернопільській області
Загальні умови | |||||||
Посадові обов’язки | 1) Дотримуватись стандартів обслуговування, які визначені Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України. Здійснювати прийом громадян без поділу за територіальним (зональним, дільничним) принципом. Брати участь у наданні послуг через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, надає послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення, електронної пошти тощо.
2) Здійснювати надання загальної інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, інформує про порядок та процедуру оскарження рішень (дій, бездіяльності) органів Пенсійного фонду України в адміністративному та/або в судовому порядку. Надавати зразки відповідних документів. Готувати інформацію для надання відповідей та готує проекти відповідей на звернення громадян. Надавати відповіді на звернення на «гарячу» телефону лінію. 3) Здійснювати прийом заяв (формування заяви про призначення, (перерахунок тощо) пенсії в електронному вигляді разом з необхідними документами, їх реєстрацію, перевірку правильності оформлення та відповідності викладених відомостей про особу даним паспорта та документам про стаж, сканування наданих документів та їх завіряє за допомогою ЕЦП, здійснює передачу їх для опрацювання структурним підрозділам відповідно до їх функціональних повноважень. Здійснювати видачу довідок, повідомлень, виписок, інших документів згідно отриманих запитів та звернень громадян. 4) Надавати інформацію з автоматизованої системи обробки пенсійної документації, зокрема про сплачені внески, набутий страховий стаж, розмір заробітної плати, даних на підставі яких призначено пенсію, її розмір, виплату. 5) Надавати допомогу в одержані відсутніх довідок про стаж та заробітну плату необхідних для призначення (перерахунку) пенсії. 6) Забезпечувати розгляд запитів щодо витребування довідок про стаж, заробіток. 7) Здійснювати заповнення формулярів для підтвердження стажу в інших країнах, відповідно до міжнародних угод. 8) Надавати допомогу у заповненні та приймає анкети на виготовлення пенсійного посвідчення, здійснює видачу пенсійних посвідчень. Веде облік документів суворої звітності. 9) Здійснювати виїзні прийоми та виїзди мобільної групи до громадян з обмеженими можливостями. Здійснювати опитування свідків. 10) Вести облік одержувачів послуг та наданих послуг. |
||||||
Умови оплати праці | посадовий оклад – 5500 грн;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами). |
||||||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстроково | ||||||
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | 1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами);
2) резюме за формою згідно з додатком 2-1, в якому обов’язково зазначається така інформація: – прізвище, ім’я, по батькові кандидата; – реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; – підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; – підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; – відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою.
Строк подання інформації – до 16:00 год. |
||||||
Додаткові (необов’язкові документи) | заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби | ||||||
Дата і час початку проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) | 13 липня 2021 року, початок о 09.00 год.
за адресою 46001, м. Тернопіль, майдан Волі, 3 (електронне тестування).
Учасникам конкурсу при собі необхідно мати паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України. |
||||||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Сейнаші Марта Василівна
тел. (0352) 25 18 05, gu.ternopil@pfu.gov.ua |
||||||
Кваліфікаційні вимоги | |||||||
1. | Освіта | вища освіта відповідного професійного спрямування ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра | |||||
2. | Досвід роботи | не обов’язково | |||||
3. | Володіння державною мовою | вільне володіння державною мовою | |||||
4. | Володіння іноземною мовою | – | |||||
Вимоги до компетентності | |||||||
Вимога | Компоненти вимоги | ||||||
1. | Ефективність координації з іншими | – здатність налагоджувати зв’язки з іншими структурними підрозділами державного органу, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;
– уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій; – здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль |
|||||
2. | Аналітичні здібності | – здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;
– вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; – вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи |
|||||
3. | Самоорганізація та самостійність в роботі | – уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
– здатність до самомотивації (самоуправління); – вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності |
|||||
4. | Відповідальність | – усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;
– усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; – здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати |
|||||
Професійні знання | |||||||
Вимога | Компоненти вимоги | ||||||
1. | Знання законодавства | Знання:
Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції» |
|||||
2. | Знання законодавства у сфері | Знання:
Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”; Закону України “Про пенсійне забезпечення”; Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб”; Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”; Закону України “Про судоустрій і статус суддів”; Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; Закону України “Про наукову і науково-технічну діяльність”; Положення про організацію прийому та обслуговування громадян органами ПФУ; Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”; Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 22 грудня 2014 року № 28-2 (зі змінами). |
|||||