Пропустити навігацію

Жителі області отримують консультації щодо пенсійного забезпечення у телефонному форматі

«Пряма» телефонна лінія – це сучасна і ефективна форма взаємодії з громадянами Тернопільщини, котрі отримують фахові індивідуальні консультації у зручний час, без черг та особистого відвідування Фонду. В черговий раз, на запитання додзвонювачів відповідала заступник начальника Головного управління Галина Скрепецька.

Актуальними питаннями, які цікавили громадян були щодо перерахунку пенсій з 01 липня у зв’язку із зміною прожиткового мінімуму, правильності нарахування і обчислення страхового стажу, порядку звернення за первинним призначенням пенсії та перерахунку пенсійних виплат працюючим пенсіонерам, запровадження електронних трудових книжок, введення електронних лікарняних листків непрацездатності, а також особливостей пенсійного забезпечення фізичних осіб-підприємців.

Окрім цього, жителі Тернопільщини звертались із запитаннями щодо підвищення мінімального розміру пенсії по інвалідності внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до Закону України № 1584-IX «Про внесення змін до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Разом з тим, спеціаліст Фонду запропонувала додзвонювачам скористатися електронними послугами Фонду за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України та послуги смс-інформування.

1213 - Жителі області отримують консультації щодо пенсійного забезпечення у телефонному форматі

background Layer 1